Freelancer vaag beeld (veel fog)

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
als ik freelancer heb installed en ik start hem op met de default settings, geeft hij eerst dat filmpje goed weer. daarna ingame is het hele beeld een vreemde fog-blauw, alleen dingen ver op de voorgrond worden weergegeven. ingame is dat ook zo.

ik heb een Asus Geforce 4 4400, met de officiele detonators 4109. De windows die ik draai is XP

• CU2morO
--edit: toch niet. probleem is er nog steeds--

wanneer ik mijn 2e monitor uitschakel, doet het menu het echter wel weer. maar ingame is het nog steeds onzichtbaar.

[ Voor 137% gewijzigd door CU2morO op 04-03-2003 14:14 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:50
Kan je misschien iets meer informatie geven?
Bijvoorbeeld welke instellingen je draait in Freelancer, dus welke resolutie enzovoort.
Misschien staat er een instelling verkeerd.
Ook een screenshot wat laat zien wat je bedoelt zou kunnen helpen :)

The devil is in the details.

• CU2morO
zoals ik al vertelde in de eerste post gebruik ik de default settings, wich is 1024x768 (1260x960 @ windows xp)
maar ik heb het intussen al opgelost: eerste installde ik directx 9 die op de cd staat (had ik al afaik, maar toch) geen effect. toen nieuwste detonators van guru3d.com over 41.09 installed. geen effect. toen detonators uninstalled en 'schoon' 41.09 van nvidia.com gedownt + installed en toen werkte het op miraculeuze wijze.

ok nog ff in de readme het soundprobleem opgelost dmv de codec packs goed te installen :)