Hallo,
Voor mijn vader heb ik twee laserprinters nodig.
Ik heb ff de searchfunctie benut en kwam uit op 2 gegadigden (zie subject).
Nou zou ik graag willen weten welke het meest geschikt is.
1 van de printers komt aan een netwerk te hangen en zal gebruikt worden voor veel tekst en regelmatig grafisch afdrukken.
1 van de printers zal gewoon aan een pc worden gehangen en heel veel voor tekst gebruikt worden.
het gaat er nu dus om welke printer aan het netwerk gehangen kan worden (hoeft niet rechtstreeks), welke betere afdrukkwaliteit heeft, beste prijs per afdruk (minder belangrijk als kwaliteit) en welke de beste opties.
ze hebben volgens mij evenveel geheugen maar de brother kan je makkelijk uitbreiden met edoram (heb ik nog liggen).
de hp heeft echter een ingebouwde scanner met copier.
welke is het beste, geld maakt niet uit.
ik weet het ff niet meer
Andere printer rond de 1400,= mag natuurlijk ook.
Voor mijn vader heb ik twee laserprinters nodig.
Ik heb ff de searchfunctie benut en kwam uit op 2 gegadigden (zie subject).
Nou zou ik graag willen weten welke het meest geschikt is.
1 van de printers komt aan een netwerk te hangen en zal gebruikt worden voor veel tekst en regelmatig grafisch afdrukken.
1 van de printers zal gewoon aan een pc worden gehangen en heel veel voor tekst gebruikt worden.
het gaat er nu dus om welke printer aan het netwerk gehangen kan worden (hoeft niet rechtstreeks), welke betere afdrukkwaliteit heeft, beste prijs per afdruk (minder belangrijk als kwaliteit) en welke de beste opties.
ze hebben volgens mij evenveel geheugen maar de brother kan je makkelijk uitbreiden met edoram (heb ik nog liggen).
de hp heeft echter een ingebouwde scanner met copier.
welke is het beste, geld maakt niet uit.
ik weet het ff niet meer
Andere printer rond de 1400,= mag natuurlijk ook.