defecte US SNES reparatie?

Pagina: 1
Acties:

• GertW
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 19:07
Hallo, ik ben op zoek naar iemand die mijn amerikaanse super nintendo zou kunnen repareren, of een adres waar ik een amerikaanse snes kan kopen in Nederland.

Mijn SNES doet namelijk helemaal niets (er brand geen lampje etc, ik heb hem zo gekocht, dus ik weet niet wat de oorzaak is :() en ik heb er toch wel hele coole games bij zoals E.V.O. en Super Mario RPG, dus ik baal wel dat hij niet werkt...

Wat ik allemaal al heb geprobeert:
-Schoongemaakt
-Voltage Regulator vervangen
-Andere (zeker weten werkende) adapter geprobeert

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

SNES? volgens mij loop je een beetje achter, ik denk dat je die nergens meer kan verkrijgen...of je moet nog een 2de handse ergens zien te krijgen...

[This is what you get when you mess with us]

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02 15:14
kijk even in het grote retro console topic in spielerij Games en Discussie daar vind je wel adressen en tips voor je snes

• GertW
Ruzor: Hoezo "Volgens mij loop je een beetje achter"... Ik spaar consoles (en games) en speel graag een spel op een oude console, want daar zijn zoveel vette games op, je moest een weten! BTW, mag ik vragen hoe oud je bent? :r

Nadd: Bedankt, al had ik de hele topic al doorgelezen, maar geen adressen in nederland die er één verkopen, alleen in amerika, en dat gaat niet, aangezien ik geen creditcard heb en het verzenden me een beetje te duur is. Kan natuurlijk zijn dat ik over een adres heen heb gekeken, ik zal de hele thread nog eens doorlezen ;)

Niemand dus een idee of mijn us snes te repareren is?

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02 15:14
http://forum.fok.nl/showtopic.php/246229

sorry voor de spam maar voor jou misschien toch nog nuttig er is ook een deel 2

http://forum.fok.nl/showtopic.php/258230

• GertW
bedankt, ik zal het vanavond allemaal ff doorlezen :)

• Mirickle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:06
Heb jij een gewone PAL-SNES adapter gebruikt voor je Amerikaanse SNES? Zoja, werkt dat gewoon? Ik lees nl. hier en daar dat je daar een stepdown-converter voor nodig zou hebben, maar anderen zeggen weer van niet :?
Pagina: 1