Toon posts:

Problemen met muis in MOHAAS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probleem met mijn Logitec MX700 muis in MOHAA. Het lukt niet om nauwkeurig te mikken. Mijn systeem draait onder Win XP Prof. Geforce 4 TI 4600 128mb, 512 DDR.

Bij het mikken slaat hij stukken over, waardoor je dus niet goed kan mikken...erg lastig dus. Nieuwste muis drivers geïnstalleerd.

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

resolutie niet in te stellen toevallig? Tof spel he.. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door henkleerssen op 04-03-2003 13:08 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Al gezocht?

vb: Mohaa slome muis :?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Was eerst nog erger voordat ik de nederlandse versie van de drivers instelde, kon toen alleen de standaard knoppen gebruiken (linker en rechter knop dus).

Oh ja muis aangesloten op USB 2.0 poort. (EPOX 4PEA+)

henkleerssen: En ja het is een tof spel...vooral als ik mijn muis goed aan de praat zou krijgen, geen last op mijn oude pc die draaide onder WIN98SE...grrrrr

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 15:32
Ik had hetzelfde probleem ...
Check : [rml][ MOHAA : Spearhead] Logitech MX700[/rml]
N.b. Hier staat het antwoord in ;)

Toch maar eens de search gebruiken :?

P.s. Ik heb nu XP ... nu werkt alles ok. _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Zephyer op 04-03-2003 13:45 . Reden: Toevoeging ... ]

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Topicstarter
Tja die game_whl.exe heb ik al, is alleen volgens de installatie niet geschikt voor XP. En is trouwens ook niet meer te vinden op de Logitech site. Pfff wat een gedoe allemaal...oh en dat zoeken, lees de tekst onder de naam...maar goed zal het volgende keer wel effe doen.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:50
De muissnelheid in het spel staat snel genoeg? Misschien staan de muissnelheid en muisversnelling in Windows te hoog/laag. Daar zou je mee kunnen kloten :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm gisteren werkte het zoals het zou moeten.....terwijl ik volgens mijn niks gewijzigt heb. Ach ja.......... iedereen bedankt voor de tips! :)
Pagina: 1