radeon 9000pro probleem

Pagina: 1
Acties:

• The_Wounded
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-10-2021
Ik heb een gigabyte maya radeon9000pro II (dat geeft windows aan althans) maar die liep niet zo lekker, dus heb ik de bios geflashed met een nieuwere versie van gigabyte nou herkent windows de kaart nog steeds als een gigabyte maya radeon 9000pro II maar hij blijft vgasafe als driver gebruiken, ik heb al een stuk of 15 verschillende drivers gebruikt en andere bios versies maar niets lijkt te helpen, ook een andere windows versie helpt niet.
Heeft iemand misschien een oplossing (of de orginele bios, de mijne staat op een kapotte floppy ;()

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 21:11
ja ik ken het (ook gehad)..
mijn oplossing was windows herinstallen en meteen de ati drivers installen en NIET de gigabyte drivers.
ik vrees dat er weinig anders op zit.. want de drivers uninstallen werkt gewoon niet (trust me.. kep er een dag achter gezeten.)

Bier, Whiskey en Metal!!

• The_Wounded
dat heb ik al geprobeerd maar dat werkt ook niet :( heb een oem versie bij mijn pc dus geen driver cd en de gedownloade versie werkt ook niet.

Verwijderd

Welke windows versie gebruik je erbij? Heb je de nieuwste Catalyst 3.1 al geprobeert?

• The_Wounded
die heb ik ook al gebruikt, ik heb windows 98, me en xp geprobeerd maar niks helpt

• Royale de Luxe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-08 09:42

Royale de Luxe

The limit is out there

The_Wounded schreef op 04 maart 2003 @ 19:43:
die heb ik ook al gebruikt, ik heb windows 98, me en xp geprobeerd maar niks helpt
Bios al gechecked voor IRQ settings, misschien staat de assign IRQ to VGA af...
heb dat ook eens gehad en uren achter gezocht. :)

Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Eehmm, mag ik vragen wat voor moederbord je heb? Het klinkt stom, maar ik heb ooit bij een vriend een nieuwe videokaart in ze oude pc gedrukt. videokaart was agp 2.1, en zijn agp slot 2,0 ofzo. was iets in die trant. resultaat -> maakt niet uit welke drivers, hij kon er geen een werkend krijgen :P

• The_Wounded
GigaByte GA8SIML met een GigaByte radeon9000pro II en de bios instellingen kloppen allemaal daar heb ik al naar gekeken. Eigenlijk zoek ik de standaard bios maar die is niet te vinden en gigabyte is ook niet echt hulpzaam.
Pagina: 1