Mijn nieuwe server is er (heel erg fijn) meet gestopt na 2 dagen. Nu stond er gelukkig nog niet zo veel op maar toch. Ik kan nu alleen met mijn werkstation niet eenmelden op de 2e server waar NT4 op draait. Windows 98 werkstations kunnen allemaal gewoon die 2e server benaderen alleen op een enkele XP Professional machine kan ik die 2 NT server niet bereiken.
Ik krijg dan een melding van een gebruiker met meerdere gebruikersnamen is niet toegestaan verbreek alle verbindingen met de netwerkstations en probeer het opnieuw ik al mijn virturele verbindingen verbroken, maar nog steeds krijg ik geen verbinding (als één van de weinige met de 2e server), ik zit nu mooi voor aap de systeembeheerder die als één van de weinige niet op de 2e server kan komen
Ik krijg dan een melding van een gebruiker met meerdere gebruikersnamen is niet toegestaan verbreek alle verbindingen met de netwerkstations en probeer het opnieuw ik al mijn virturele verbindingen verbroken, maar nog steeds krijg ik geen verbinding (als één van de weinige met de 2e server), ik zit nu mooi voor aap de systeembeheerder die als één van de weinige niet op de 2e server kan komen
25 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd