[WINXP] beeld zwart/wit

Pagina: 1
Acties:

• wizl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2023
Ik wil mijn beeld eigenlijk zwart/wit hebben dus eigenlijk zoals op het moment dat je wisselt van bureaubladthema. Je krijgt dan zo'n EVEN GEDULD schermpje en het beeld fade out naar zwart wit. Ik kan het op mijn monitor niet instellen, en bij de eigenschappen van mijn videokaart ook niet. Is er een andere oplossing voor?

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

behalve alles zelf instellen bij buroblad aanpassen bedoel je?

eerst kijken dan zeiken

• hesselbeertje
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
wordt kleurenblind :)

28 x AUO SunBravo + Fronius Symo 10.0 + Mitsubishi Zubadan 8kw om de stroom weer op te maken...

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:04

bonzz.netninja

Niente baffi

mm, je kunt als je bijv,. een gforce ofzo hebt de kleuren ook softwaremtig beheren. Kun je daar niks doen?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Ja mooie oplossing ja.
Nog andere suggesties?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
zwart/wit ? hmmm, je kan in je eigenschappen van je beeldscherm 16 kleuren aangeven, maar dat is het laagste wat ie wil gaan denk ik... het zal dan inderdaad softwarematig moeten gebeuren zoals bonzz.netninja al zei. Maar of er progjes voor zijn ... :?

• wizl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2023
tja 16 kleuren is ook niet helemaal de bedoeling :P het moet eigenlijk gewoon grayscalen, maar dan 65k kleurtjes ofzow (die zijn er vast niet, maar you get my drift)

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik wou eigenlijk ook eens zo'n vraag posten, vandaar dit bumpje, heeft iemand nog een idee, ik zou ook wel alles in zwart wit willen hebben...

[ Voor 11% gewijzigd door maratropa op 19-03-2003 19:41 ]

specs

Verwijderd

Gewoon je achtergrond opslaan (bv snagit) en vervolgens met een grafisch programma in 2 kleuren maken (bv acdsee) :?

Of gewoon een zwart/wit monitor kopen :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 22:02 ]

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:04

bonzz.netninja

Niente baffi

zwart wit monitor wel optie idd, de achtergrond greyscale niet echt optie (windows elementen blijven kleur he ;) )

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Pagina: 1