Toon posts:

windows xp installatie

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
voor mijn systeem zoek ik een toeltje wanneer ik geinstalleerd heb met alle gegevens. Wanneer ik heb geinstalleerd heb en weer in windows ben wil ik graag dat ik als ik opnieuw opstart dat ik dan de gegevens opnieuw moet invullen? hoe werkt dit ik weet dat dit op de cd staat van windows maar weet neit hoe het tooltje heet. :)

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:54

bonzz.netninja

Niente baffi

beetje aandacht voor je schrijfstijl is aan te bevelen. Ik snap er geen jota van.

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• Bartjo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-09 14:59
Dit tooltje heet sysprep. Het staat op je CD in \support\tools in de file deploy.cab (openen met Winzip).
Als je dit tooltje runt, verwijdert hij alle IP info, netwerk naam en SIDs e.d. Bij opnieuw opstarten (eventueel na clonen) wordt opnieuw om deze info gevraagd.

edit: Ik moest inderdaad ook een tijdje puzzelen op je verhaal ...

[ Voor 12% gewijzigd door Bartjo op 04-03-2003 11:29 . Reden: schrijfstijl ]

• yeroen1979
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04-2025

yeroen1979

noh, ik ock!

Dat "master of disaster" slaat dan waarschijnlijk op je schrijfstijl! 8)7

Sorry, ik wil je graag helpen, maar hier snap ik ook geen jota van!

Je hebt je antwoord al zie ik, was ik net te laat. Complimenten aan Bartjo!! Heb je de vertaalcode ergens?? :*)

[ Voor 32% gewijzigd door yeroen1979 op 04-03-2003 11:35 ]

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

• Bartjo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-09 14:59
yeroen1979 schreef op 04 March 2003 @ 11:32:
[...]
Je hebt je antwoord al zie ik, was ik net te laat. Complimenten aan Bartjo!! Heb je de vertaalcode ergens?? :*)
Nee, ik ben gek op puzzeltjes :Y)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als het om sysprep gaat, ben je klaar :)

Zo niet: begin ajb even opnieuw waarbij je een stuk duidelijker aangeeft wat je nu precies bedoelt (en wat je al geprobeerd hebt ;) ), want ik snap er helemaal niets van. Zonder duidelijke vraag kan een goed antwoord erg moeilijk worden :)

Al heeft Bartjo het waarschijnlijk heel goed begrepen :*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.