[Win98] Explorer.exe vastlopers

Pagina: 1
Acties:

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 15:25
Heb hier een ouwe bak staan, een AMD K6 300mhz geloof ik, en deze heeft explorer.exe problemen.
Zodra je bij start, uitvoeren iets intikt, EXPLORER.EXE HEEFT EEN ONGELDIGE BEWERKING....... blaat blaat
Dit gebeurt ook in de verkenner zelf, als je bijvoorbeeld op een ander schijfstation klikt.
Verder is de PC redelijk stabiel (staat wel een hoop zooi op).
Iemand bekend met dit probleem?
Als dit niets oplevert wordt het een Win-refresh (opnieuw eroverheen installen).

• Zekas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 17:33
Ik denk dat je die Win-refresh maar es moet doen... Zo'n vage error is meestal lastig om op te lossen...

Verwijderd

gebruik je cleansweep 4?? dit kan namelijk ook problemen veroorzaken met explorer.exe

Check http://support.microsoft....spx?scid=KB;en-us;q224813 maar eens

en anders zou ik inderdaad de win-refrech maar uitvoeren.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 10:36

megaleo

Special member

Ik weet niet welke IE je erop hebt staan. Maar je zou ook nog ff kunnen updaten naar IE 6. Tenminste als je dat nog niet hebt gedaan. ;)

• Solosmots
Geen clean sweep, wel IE 5 nog, das ook een reden waarom Norton AV 2003 er niet op wilde...
Kan nl. ook nog een virus zijn.
Op moment knal ik win98 erovereen opnieuw, zonder format, I hope that will do :)

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:24

we_are_borg

You will Comply

Solosmots schreef op 04 maart 2003 @ 11:15:
Heb hier een ouwe bak staan, een AMD K6 300mhz geloof ik, en deze heeft explorer.exe problemen.
Zodra je bij start, uitvoeren iets intikt, EXPLORER.EXE HEEFT EEN ONGELDIGE BEWERKING....... blaat blaat
Dit gebeurt ook in de verkenner zelf, als je bijvoorbeeld op een ander schijfstation klikt.
Verder is de PC redelijk stabiel (staat wel een hoop zooi op).
Iemand bekend met dit probleem?
Als dit niets oplevert wordt het een Win-refresh (opnieuw eroverheen installen).
Wat je ook nog kan doen na een Win-refresh is kijken of er fouten in het register zitten. Gebruik hiervoor het liefst fix-it

[ Voor 14% gewijzigd door we_are_borg op 04-03-2003 12:05 ]

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• ajouin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2025
is vaak fout in register
ik twijfel of refresh zal helpen
neemt de fout mee over

• Solosmots
Hmm ja kan, maar is te proberen..
Hij is bijna klaar nu..

E D I T :