Medal of Honor: Pacific Assault

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Electronic Arts kondigt vandaag, nadat het gisteren al een nieuwe console Medal of Honor game aankondigde (Rising Sun), de nieuwe PC game in deze succesvolle reeks aan. Medal of Honor: Pacific Assault is de naam van de game en het zal zich, net als de console game, afspelen in de Pacific. Zo zal ook in de PC versie een Pearl Harbour missie van de partij zijn. De nieuwe PC versie zal nog steeds gebruik maken van de Quake III engine al heeft men de engine voor een groot deel herschreven zodat het ook vandaag de dag nog mee kan met de eisen van de gamers.
A lot of new technology is going into Pacific Assault to make the planned gameplay possible. Although parts of the engine are still based on Quake III technology, the EA team has completely rewritten the renderer to make the game competitive with next year's visual standards. The engine will support a lot more objects on screen to allow for dramatic scenes like Pearl Harbor and the terrain engine has been redone to make way for large outdoor environments. There are also a number of new effects that are being prototyped, including an advanced water effect and a particle system that will be showcased by the flamethrower, a weapon most commonly used in the South Pacific fighting. The engine will also have to handle the special lighting characteristics of dense jungle and will have dynamic lighting that we'll see in nighttime sequences where friendly troops throw flares to expose enemies hidden in the darkness.
Medal of Honor: Pacific Assault wordt inhouse door EA zelf ontwikkeld door hetzelfde team dat ons ook de aanvulling Spearhead bracht. Het spel zal helaas pas in januari 2004 in de schappen liggen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als EA zich nou maar uitsluitend gaat bezig houden met the sims uit te melken en zo van goedgelovige mensen het geld aftroggelen dan kunnen ze met dit geld naar een echt ontwikkelbedrijf gaan om echte game aan ons te geven :Y) /droomscenario

Kortom beetje vaagjes vind ik dit allemaal zo'n mooi persbericht wat veel beloofd en door EA gemaakt wordt. Hmm lees net dat ze wéér een verbeterde quake 3 engine gaan gebruiken, nu twijfel ik nog meer :/ dan moeten ze wel ontzettende goede (online)gameplay supporten willen ze begin 2004 tegen het grafisch geweld opboxen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
En voor deze komt brengen ze in de zomer nog een uitbreiding: http://gamers.nl/nieuws/16755

+ die versie voor ps2, xbox & cube komen er dus nog 3 mohaa's 8)7

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ik weet niet wat ik er van moet verwachten. Medal of Honour was een pareltje op zowel multiplayer als singleplayer gebiedt. Helaas heeft EA de hele hap overgekocht en besloten geen support te geven waardoor alle mohaa servers stampvol met cheaters zitten :|

Spearhead was sucky-sucky IMHO. De singleplayer was wel o.k maar multiplayer zuigt echt hard. Dikke bugs ondanks patches en de hele MOHAA gameplay is weg. Daarnaast geen nieuwe OBJ maps :'(

Ik moet het allemaal nog zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-10 14:53
Damn ik kan niet wachten, ik heb Allied Assault in een paar dagen uitgespeelt en Spearhead.... damn... smullen gewoon, ik heb hem in 1 ruk uitgespeelt in een weekend op een zaterdag avond. Damn wat was die game goed! De wapens... de feeling... de missies.... de teamplay, niet tegeloven!

Je begint in een vliegtuig waar je met wat andere soldaten gedropt word boven enemy lines en denk je van oh... nah kleine intro ofzo waar die wat gaat vertellen. Maar je word gewoon gedropt en je ziet echt groots frans platteland met overal anti air guns en tientallen vliegtuigen als je aan je para hangt, de game lijkt wel een film.

Ik kan dus bijna niet wachten tot deze aanvulling klaar is. Als hij maar half zo goed als Spearhead word dan is het al een toppertje. Hopelijk niet teveel veranderingen aan de gameplay, Spearhead bracht alleen wat nieuwe wapens met zich mee waar ik zeer blij mee was. Voor het eerst dat je aan de kant van de Russen kon helpen tegen de Duitsers en ik heb er van genoten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Ja ik las het net ook al..
I'm in MOHAA heaven!!!!

Eindelijk kunnen we Pronen. En ook wat zonnigerre bestemmingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:28
Ik verwacht er eigenlijk best wel veel van, maar ik hoop niet dat het spel al te gehyped gaat worden. MoHAA was natuurlijk een erg goed spel en is veel verkocht, maar daardoor is het een stuk moeilijker om een vervolg te maken die zich kan meten met z'n voorganger. Omdat MoHAA zo goed was wordt er nog meer verwacht van Pacific Assault. Hopelijk is hun succes niet naar hun kop gestegen en maken ze een waardige opvolger :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 15:05:
Medal of Honour was een pareltje op zowel multiplayer als singleplayer gebiedt.
Mwoah, singleplayer was cool en multiplayer was het zeker niet slecht...maar vergelijk het eens met Battlefield 1942 multiplayer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anton_NL schreef op 04 March 2003 @ 21:54:
[...]
Mwoah, singleplayer was cool en multiplayer was het zeker niet slecht...maar vergelijk het eens met Battlefield 1942 multiplayer :P
Als je Mohaa gaat vergelijken met battlefield 1942 dan heeft mohaa zeker gebreken ( voertuigen bijvoorbeeld ), maar Mohaa blijft een goed spel en dankzij het succes van deze game zal Pacific Assault ook goed verkocht worden ook al hoeft het nog niet eens goed te zijn, je hebt altijd onwetende mensen die denken dat een vervolg op een succesvol game ook wel goed zal zijn :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 14:04
Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 14:10:
[...]

Als je Mohaa gaat vergelijken met battlefield 1942 dan heeft mohaa zeker gebreken ( voertuigen bijvoorbeeld ), maar Mohaa blijft een goed spel en dankzij het succes van deze game zal Pacific Assault ook goed verkocht worden ook al hoeft het nog niet eens goed te zijn, je hebt altijd onwetende mensen die denken dat een vervolg op een succesvol game ook wel goed zal zijn :P :+
Ik vind kwa wapens en aimen de mp van mohaa beter dan van battlefield hoor. En kwa looks ook wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venduran
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-01-2024
Persoonlijk vindt ik dat MOHAA en BF1942 beide hun sterke (en minder sterke) hebben.

De single player campaign van MOHAA vondt ik geweldig, en de uitbreiding Spearhead was ondanks het feit dat die te kort was ook erg goed. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Multiplayer van MOHAA was jammer genoeg minder.

Bij BF1942 is het precies omgedraaid.
Single player is eigeljik alleen maar MP tegen bots. Geen verhaallijn of iets anders wat een singleplayer optie vaak bindt.
Multiplayeren was daarin tegen geweldig. Met een hoop mensen lol hebben (als iedereen tenminste meewerkt en er geen irri TK of campers zijn) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Voor singeplayer moet je MOHAA spelen en voor multiplayer BF1942.

Om toch ook nog even terug te komen op het topic onderwerp.
MOH:PA zal singleplayer ongetwijfeld voor dikke pret worden en voor mulliplayer kijk ik tegen die tijd wel weer. :*)

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thacow schreef op 05 March 2003 @ 14:16:
[...]

Ik vind kwa wapens en aimen de mp van mohaa beter dan van battlefield hoor. En kwa looks ook wel een beetje.
ik zeg ook niet dat ik het slecht spel is. Vind mohaa juist een goed spel , wat ik al eerder zei, ik zei alleen maar dat als je het spel gaat vergelijken met battlefield wat anton dus deed dat je dan kan zien dat battlefield uitgebreider is en breder en dan heb ik het vooral over de voertuigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm MoH:AA is denk wat realistischer met man tegen man... maar het blijven voor mij 2 aparte spellen ook al is het hetzelfde genre ... WW2 game ... alleen BF1942 is dus op grotere schaal ... daardoor lijken de poppetjes kleiner wat ik wat minder vind .... word dus ff afwachten op die komende MoH's ... hopen dat ze iets nieuws bieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu allerlei spellen al MP gespeeld, en global operations heeft hele brute wapens, en unreal tournament een hele grote community, en battlefield is erg uitgebreid met het besturen van allerlei voertuigen, maar zo realistisch en zo'n goede gameplay als bij mohaa ben ik maar bij 1 ander spel tegen gekomen en dat is niet geheel toevallig Quake3...kortom die engine is super vooral in combinatie met het realistische van mohaa.
In andere spellen ben je niet echt 1vs1 aan het vechten maar knal je maar in het wilde weg.

Mss wel een beetje door een mohaa bril gezien, maar ja.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anton_NL schreef op 04 maart 2003 @ 21:54:
[...]
tja Mohaa is ook een infantery simulation, en BF een multi vehicle & infantry simulation. Ofwel niet met welkaar te vergelijken.

nb. Mohaa kwam een jaar eerder uit dan BF1942

Ik moet bekennen dat het spelen in een clan echt vele malen leuker is dan gewoon solo spelen waardoor ik mohaa blijf spelen. Was dit niet het geval geweest was is waarschijnlijk overgestapt naar een andere game. BF1942 heb ik geen clanervaring dus eigenlijk kan ik niet goed oordelen over BF1942, gezien dit toch ook een teamgame is.
maar zo realistisch en zo'n goede gameplay als bij mohaa ben ik maar bij 1 ander spel tegen gekomen en dat is niet geheel toevallig Quake3...
q3 en realistisch? :O :+

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaah, EA heeft naast The Sims en Battlefield 1942 weer een nieuwe melkkoe gevonden, proficiat!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Iemand opgevallen, die dit spel gespeeld, heeft dat met alle graph instell op highest de cpu load enorm is?

Rapapa...

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-10 19:58
LosGieros schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:43:
Iemand opgevallen, die dit spel gespeeld, heeft dat met alle graph instell op highest de cpu load enorm is?
Ook al eens over nagedacht wat de reden daarvoor is? Dit is zowat bij ieder spel tegenwoordig hoor. Dat is niets abnormaals ;)
Overigens is het behoorlijk zinloos om hier een topic van bijna 2 jaar oud te kicken :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.