Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

handsfree set op pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat hier al meerdere topics over zijn geweest, maar de resultaten heb ik nergens kunnen vinden.

Wat ik wil is het aansluiten van een handsfree set voor een mobiele telefoon (voor in de auto) (mr handsfree) op mijn pc.

De vraag is dus vooral, trekt je voeding (zoals ook in vele andere topics stond) dit soort praktijken.

Graag ervaringen en het liefst natuurlijk een goeie howto.

Verwijderd

Ja, de voeding trekt dat, want er is ook al zo'n cigaretten aansteker bouw pakket voor in je pc te bouwen, dus waarom niet?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 11:01 ]

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 10:59:
Ja, de voeding trekt dat, want er is ook al zo'n cigaretten aansteker bouw pakket voor in je pc te bouwen, dus waarom niet?

Dit slaagt op niet veel hé. Het is niet omdat er een stopkontact in de muur zit, dat ik er industriele apparatuur op kan hangen hé.

Normaal zeggen ze wel hoeveel zo'n ding verbruikt. Effe rekenen en je weet het.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat ie te koop was daar, dat wist ik ook al, maar ik zou het geheel natuurlijk liever helemaal zelf inbouwen en op die site staan geen echte specificaties. Volgens mij kun je bijvoorbeeld op dat plaatje op die site zien dat er een zekering tussen gedaan is. Lijkt me toch ook wel van belang wat voor voeding je hebt. Heb je een cheap 200W voedinkje of een dikke Enermax die 450W levert.

Kortom ik wil dus liever ervaringen dan sites waar ik de set kan kopen. Je kan mij niet vertellen dat hier geen tweakers zijn die zoiets in hun kast hebben.

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 18:41

klaaz

it's me!

Ik denk eerlijk gezegd dat het stroomverbruik te verwaarlozen is. Wat ik me wel afvraag is het volgende: Wat is het effect van een roamende of bellend telefoon op je apparatuur? Als ik in de buurt van mijn PC bel met mijn mobiel dan lijkt het wel of beide monitoren aan hun laatste minuut begonnen zijn ;)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:29

momania

iPhone 30! Bam!

Klaaz schreef op 04 March 2003 @ 13:35:
Ik denk eerlijk gezegd dat het stroomverbruik te verwaarlozen is. Wat ik me wel afvraag is het volgende: Wat is het effect van een roamende of bellend telefoon op je apparatuur? Als ik in de buurt van mijn PC bel met mijn mobiel dan lijkt het wel of beide monitoren aan hun laatste minuut begonnen zijn ;)
Maar als je je GSM in een car-kit hebt hangen, kan je ook de externe antenne gebruiken van die car-kit en die bv tegen je raam plakken in een hoek die ver van je pc is. Dan heb je van die storing als het goed is ook geen last meer...

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 12:09

decramy

root@birdie:~#

k heb net nog m`n neukia 3410 TEGEN m`n schrem gehouden terwijl k belde, maar mijn CRT verandert TOTAAL niet... Als k m er onder leg, dan wel

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:29

momania

iPhone 30! Bam!

decramy schreef op 04 maart 2003 @ 13:45:
k heb net nog m`n neukia 3410 TEGEN m`n schrem gehouden terwijl k belde, maar mijn CRT verandert TOTAAL niet... Als k m er onder leg, dan wel
't Hoeft natuurlijk ook niet alleen op je monitor te storen... Overals waar je een magnetisch veld hebt, kan het storen. Denk ook eens aan dat irritante tikkende geluid wat uit je speakers kan komen..

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Nee daar heb ik allemaal geen last van. Ik bel zo vak achter mijn pc en door het aansluiten van een carkit, kan ik de telefoon er alleen maar verder vanaf leggen dan normaal. Het is de mr handsfree en die heeft geen houder of zo, maar gewoon een snoertje. Mijn telefoon zou zo zeker 2 meter van mijn pc vandaan kunnen liggen en dat geeft echt geen problemen.

Ff off topic, maar bij mij is er weleens een monitor ontploft toen mijn gsm eronder lag :-)
Pagina: 1