My dear Tweakers,
Ten eerste weet ik niet of ik hier goed zit, ik doe zelf niet aan overklokking, maar
aangezien overklokken goede koeling vereist en dus veel lawaai, dacht ik dat jullie
het volgende misschien wel kunnen beantwoorden !
Ik ben op zoek naar een systeemkast waar het geluid het best in wordt geisoleerd.
Een geluidsarme systeemkast zeg maar. De afgelopen week heb ik me rotgezocht
naar goede reviews van systeemkasten. Ik heb er veel gelezen en veel mooie (en
goede) kasten gezien, sommige deden mij zelfs bijna watertanden.
Maar weinig
reviews spraken over hetgeen waar ik het meest in was geinteresseerd.
Nu is mijn vraag. Is het echt zo dat het bijna niet uitmaakt en dat bijna elke kast
wel ongeveer hetzelfde aan herrie produceert (als in je stopt de inhoud van een
computer in verschillende kasten en alle kasten maken ongeveer evenveel herrie?)
Of is er wel degelijk verschil in kasten en zijn er dus kasten op de markt die de herrie van je pc tot een minimum kunnen brengen ??
DaRT
Ten eerste weet ik niet of ik hier goed zit, ik doe zelf niet aan overklokking, maar
aangezien overklokken goede koeling vereist en dus veel lawaai, dacht ik dat jullie
het volgende misschien wel kunnen beantwoorden !
Ik ben op zoek naar een systeemkast waar het geluid het best in wordt geisoleerd.
Een geluidsarme systeemkast zeg maar. De afgelopen week heb ik me rotgezocht
naar goede reviews van systeemkasten. Ik heb er veel gelezen en veel mooie (en
goede) kasten gezien, sommige deden mij zelfs bijna watertanden.
reviews spraken over hetgeen waar ik het meest in was geinteresseerd.
Nu is mijn vraag. Is het echt zo dat het bijna niet uitmaakt en dat bijna elke kast
wel ongeveer hetzelfde aan herrie produceert (als in je stopt de inhoud van een
computer in verschillende kasten en alle kasten maken ongeveer evenveel herrie?)
Of is er wel degelijk verschil in kasten en zijn er dus kasten op de markt die de herrie van je pc tot een minimum kunnen brengen ??
DaRT