Toon posts:

IE6.0 irritatie probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister een update gedaan naar IE 6.0 met servicepack 1. sinds dat moment krijg ik zowel bij het opstarten van mijn PC als tijdens het internetten permanent de vraag om mijn naam, password en domein op te geven voor IP 212.70.51.11 (als ik me niet vergis was dit het IP adres) dit is in ieder geval niet mijn IP, en ik irriteer me hier echt kapot aan.

HELP!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Windows Operated Systems -> Software Algemeen
Internet Explorer related vraagjes horen in SA, niet in WOS, zie Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Kijk eens wat dat IP adres is (als je de juiste te pakken hebt).
tijdens het internetten
bedoel je surfen/browsen of altijd als je een internetverbinding open hebt staan? Dus ook bij mailen, icq, etc.

Als enkel tijdens browsen: check met adaware op spyware: www.lavasoft.de

Als je enkel aan symptoombestrijding wilt doen kan je natuurlijk ook in de opties instellen dat je altijd anoniem inlogged :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
De Ip is 212.72.50.11 en hij vraagt om mijn netwerkwachtwoord.
zoals je zei anoniem inloggen-> helpt niet.
bij een tweede gebruiker is dit probleem er echter niet (die was er al) :'( , maak ik een derde gebruiker aan dan heeft hij echter we hetzelfde probleem.

ik zit nog immer met de handen in het haar.:'(

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat de klacht ook optreedt als ik niet aan het browsen ben. want als ik opstart en internet nog niet heb aangeraakt krijg ik al drie keer de vraag om dit password?????

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Misschien slim om even je msconfig door te kijken, of er wellicht vreemde dingen meestarten. En als je je register doorzoekt op dit IP-adres?

Zou je voortaan gebruik willen maken van de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif-knop, op die manier blijft het topic overzichtelijk :).

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Staat je netwerkverbinding dan wel aan :?

Of heb je net als ik toevallig een vpn geinstalleerd voor Generals. In dat laatste geval moet je er aan wennen dat IE gewoon niet zo perfect is. Ik zou je kunnen aanraden om een alternatieve browser te nemen, zoals opera 7 of mozilla. Opera is mijn favoriet.

Verwijderd

doe es extra > internet opties > Verbindingen en kijk es of er een verbinding staat die je niet kent en deleten,

(ervaring ermee :( )

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eruit

IE had schijnbaar het vakje aangevinkt explorerinstellingen kopieren voor LAN
deze uitgezet en nu doet hij het weer!

toch allemaal bedankt voor de moeite! _/-\o_
Pagina: 1