anti screensaver software

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 23:13
Ik ben op zoek naar een stukje software wat ervoor zorgt dat mijn screensaver niet aanspringt.
Ik zit hier op school en de pc's in computer zalen draaien indien een computer 15 min niet gebruikt wordt een screensaver met de text: "Deze computer wordt niet gebruikt, u kunt hier inloggen"
Daar ben ik niet zo van gecharmeerd. Omdat ik hier redelijk vaak zit te werken en ook zo nu en dan moet praten met docenten en anderen piepo's hier. Ook is een beetje koffie op zijn tijd altijd welkom :)
Maarja als ik dan weer terug kom zit er iemand anders achter.

Om dat dus te voorkomen ben ik op zoek naar een anti sceensaver progje.

Bijkomend probleem is dat we hier geen toegang hebben tot locale schijven. Dus het moet gewoon een executable zijn die zijn werk doet, zonder install.

Iemand die me kan helpen in mijn zoektocht?

...

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Welke rechten heb je wel en welke niet. Enkele makkelijk mogelijkheden :

1 Rechter muisknop op bureaublad en dan naar tabblad screensaver
2 in regedit de screensaver uitzetten ( zie msdn voor regkey )
3 thuis een registry bestand maken wat stap 2 doet en dit op school importeren
4 een muisbeweger (of hoe heet dat spul ) software installeren, dit zorgt ervoor dat je muis bewoog als je een tijdje niks deed, was onder andere voor bannersystemen etc. Moet je zoeken naar banners op je desktop. Voor bijna al die banner op je desktop acties is er wel een progje om het te bedriegen.

• Haranaka
Optie 1 tot en met 3 is hier niet moegleijk. Het is vrij lastig om dus een muisbeweeg progje te vinden die ik niet hoef je instaleren, want dat kan hier dus ook niet, maar zijn werk gewoon doet vanuit de executable.

...

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zoek eens naar Jiggy Mouse... Volgens mij is dat alleen executable...

• Haranaka
Thanks, jiggy mouse draait nu. Teminste dat denk ik, de sysadmin heeft hier zelfs de taskbar eruitgesloopt...
Nou ik heb wel een bakje koffie verdient. Kijken of het werkt. Whis me luck!

...

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

taskbar kun je openen met winzip (als die geinstalleerd is natuurlijk :)):
zoeken naar explorer.exe en dan proberen te openen, krijg je vanzelf een melding.

[This is what you get when you mess with us]

Pagina: 1