Toon posts:

Slideshow autorun op CD *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een slideshow voor foto's, het hoeft niet mega ingewikkelt te zijn, daarom dacht ik aan een HTML versie, maar ik wil nu eigenlijk dat er op de cd waarop ik alles brand, een klein programmaatje zit, die automatisch opent als je de cd erin doet, en daarna automatisch de betreffende pagina opent... Heeft iemand hier iets voor, zo iets soortgelijks zit/zat volgens mij altijd bij die gratis pc-active cd's....

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Misschien begrijp ik je vraag verkeerd, maar binnen SA zoeken op 'slideshow', of bij download.com 'HTML slideshow' levert niet genoeg op? :P

Als je vervolgens de HTML pagina (of het programma) in autorun.inf zet op de CD, start het vanzelf op :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Dat had ik idd ook al gevonden, maar wat ik wil is het volgende:

- Eigen HTML pagina, wordt in elkaar gezet met een PHP script...
- Die pagina moet fullscreen geopent worden bij het starten van cd.....

Nou snap ik dat van autorun.inf wel, maar het moet dus fullscreen, hoe ga je dat doen? Want ik kan niets vinden over parameters die je kan toevoegen....

• unitzero
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 15:51
dat kan niet vanuit autorun, dacht ik, dat moet vanuit het programma dat wordt opgestart. makkelijk is bijvoorbeeld een flash executable uit te voeren en daarin je html-pagina op fullscreen te gooien, daar zijn diverse javascriptjes voor voor in je html bestand, of gewoon je autorun.inf te laten verwijzen naar het html-bestand, maar dat levert vaak problemen op. hoe wil je trouwens php gaan runnen vanaf cd?

[ Voor 16% gewijzigd door unitzero op 04-03-2003 12:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
UltiemeLeek schreef op 04 March 2003 @ 12:00:
dat kan niet vanuit autorun, dacht ik, dat moet vanuit het programma dat wordt opgestart. makkelijk is bijvoorbeeld een flash executable uit te voeren en daarin je html-pagina op fullscreen te gooien, daar zijn diverse javascriptjes voor voor in je html bestand. hoe wil je trouwens php gaan runnen vanaf cd?
Met PHP ga ik de slideshow generen, en dat gewoon op m'n pc, zodat er een HTML file uitgepoept wordt.....

Ik heb ondertussen wel iets gevonden, maar omdat ik ook een screensaver wil toevoegen, rip ik nu gewoon zo'n PC-active cd, daar zit namelijk ook een applicatie launcher bij.....
Ik ga wel eens kijken wat ik daarmee kan...