DLL/OCX grid met pull-down mogelijkheid?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Topicstarter
Ik ben een soort van project planner aan het maken. Per dag wil dan wat uurtjes kunnen invullen door per (half) uur, project toe te kennen (en dit sla ik dan weer op in Access).
Nou zit er in Outlook de functionaliteit dat ik zoek.. bij de calender...per dag kun je selecteren en krijg je een grid met elke cel een uur. Je stopt daar dan een waarde (Project 1 bijvoorbeeld) en je trekt de boel naar benee.. zoals hier benee aangegeven..

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/pulldownday.gif

Ik heb me al kapot gegoogled.. maar ik kon echt niks vinden...
Ik wil ook niet de standaard grid van acces gebruiken.. das toch weer minder.. je kunt ook niet echt "pullen" .. das dus net wat ik wil..
Het liefst gratis ocx/dll tuurlijk.. :P

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
bah .. ik kom geen snars verder.. na al dat gegoogle..

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
Nou.. raar dat niemand hier antwoord op heeft..
Maar goed.. ik ben er zelf achter gekomen uiteindelijk.. als iemand het nog interesseert: MSflexgrid.ocx (is het niet helemaal maar toch)... hier kan ik wel wat mee.. maar dan niet in acces maar in VB6/.net.. bij mij werkt het dus niet in acces

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Ik ken er wel een aantal in Delphi (VCL), maar geen ActiveX.

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

henkleerssen schreef op 04 maart 2003 @ 15:50:
Nou.. raar dat niemand hier antwoord op heeft..
Maar goed.. ik ben er zelf achter gekomen uiteindelijk.. als iemand het nog interesseert: MSflexgrid.ocx (is het niet helemaal maar toch)... hier kan ik wel wat mee.. maar dan niet in acces maar in VB6/.net.. bij mij werkt het dus niet in acces
Omdat jij ze niet eens tijd geeft. Het is niet erg netjes om jezelf al omhoog te schoppen na al een uurtje! :(

Een flexgrid lijkt er niet eens op, dan weet ik er nog wel meer

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
LordLarry schreef op 04 maart 2003 @ 16:03:
[...]

Omdat jij ze niet eens tijd geeft. Het is niet erg netjes om jezelf al omhoog te schoppen na al een uurtje! :(

Een flexgrid lijkt er niet eens op, dan weet ik er nog wel meer
Tja eeuh.. ben realtime hier bezig.. voor werk enzo.. ..tja eeuh dus moet ik nu delphi gaan programmeren als er geen activeX control is wat er op lijkt? Ik zeg ook dat de msflexgrid het niet is.. maar als jij dus een activex control hebt.. hoor ik het graag...

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 21:27

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

henkleerssen schreef op 04 March 2003 @ 16:06:
[...]

Tja eeuh.. ben realtime hier bezig.. voor werk enzo.. ..tja eeuh dus moet ik nu delphi gaan programmeren als er geen activeX control is wat er op lijkt? Ik zeg ook dat de msflexgrid het niet is.. maar als jij dus een activex control hebt.. hoor ik het graag...
Ook hiet zitten mensen die werken, op school zitten, en niet om de 5 minuten op F5 drukken ;)
Als je snel een reply wilt hebben moet je niet op GoT wezen.. antwoord krijgen en geven is een recht, geen plicht.

Ik denk overigens ook niet dat het de bedoeling is dat je hier om een componentje gaat vragen.. lees voor de gein de FAQ en Quickstart er eens op na...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 13:19

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

zie Creepy

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.