Toon posts:

Win2000 serial veranderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik laatst snel een windows 2000 station uit moest leveren heb ik een windows 2000 gebruikt met een licentie van een andere klant. Dit omdat ik niet anders kon. Daarna direct een nieuwe licentie aangevraagd en die is nu binnen.

In windows XP kun je naderhand een nieuwe productkey invoeren. Is er iemand die weet of dit voor windows 2000 misschien ook te doen is?

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:25

_nethack

We're all MAD here

Bij Win2000 maakt de product code geloof ik niet echt uit.
Als je bijv. mij MS Open license licenties koopt, dan krijg (koop) je meestal maar 1 cd-kit.
Je hebt dan dus x machines draaien die allemaal zijn geinstalleerd met dezelfde cd-key van dezelfde cd.
Zolang je maar je licentiebewijs hebt en kunt tonen, maakt het nummer van de installatie helemaal niets uit.
Ik installeer ook regelmatig machines van klanten met onze eigen cd-kit (+bijbehorende key) als bijvoorbeeld de licenties nog onderweg zijn, of alleen de eopen licentie-mail er al is en de cd-kit nog niet.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
met sysprep kan je een hele hoop.. (haald wel je profiel weg)

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Verwijderd

Topicstarter
Alvast bedankt mensen !! :-)

Verwijderd

_nethack schreef op 04 March 2003 @ 09:41:
Bij Win2000 maakt de product code geloof ik niet echt uit.
Als je bijv. mij MS Open license licenties koopt, dan krijg (koop) je meestal maar 1 cd-kit.
Je hebt dan dus x machines draaien die allemaal zijn geinstalleerd met dezelfde cd-key van dezelfde cd.
Zolang je maar je licentiebewijs hebt en kunt tonen, maakt het nummer van de installatie helemaal niets uit.
Ik installeer ook regelmatig machines van klanten met onze eigen cd-kit (+bijbehorende key) als bijvoorbeeld de licenties nog onderweg zijn, of alleen de eopen licentie-mail er al is en de cd-kit nog niet.
idd, je mag ze allemaal met dezelfde serial installeren, zolang jij maar een geldige licentie hebt. je hoeft je er echt niet druk om te maken, geef die klant het papiertje en klaar.... Wij doen het altijd zo zelfs, installeren met standaard serial en daarna de klanten alle licentie's opsturen (Soms wel 100 stuks), elke keer de serial veranderen is echt geen optie, installatie gaat namelijk geheel automatisch...

Verwijderd

Topicstarter
Ok....allemaal bedankt voor de replies !! :)
Ik ben weer een gelukkig mens..hehe
Pagina: 1