Default blanke hetero
Maar als het precies gebeurt vanaf het moment dat je ADSL ging gebruiken zal het hier wel niet aan liggen.
En wat is 'hangen' in dit geval precies? Hangt je hele systeem vast, staat de downloadsnelheid op 0 kB/s, loopt het proces dat met de download bezig is vast?
Nou ik download bijvoorbeeld mirc en dan:bigben04 schreef op 04 maart 2003 @ 09:10:
Er bestaat een (weliswaar kleine) kans dat het aan je HD ligt, dat bij het wegschrijven van een bestand een fout optreedt. Je zou dus eventueel je HD even goed kunnen checken.
Maar als het precies gebeurt vanaf het moment dat je ADSL ging gebruiken zal het hier wel niet aan liggen.
En wat is 'hangen' in dit geval precies? Hangt je hele systeem vast, staat de downloadsnelheid op 0 kB/s, loopt het proces dat met de download bezig is vast?
En zo blijft ie vrolijk staan...geen foutmeldingen...helemaal niks!
Rest van het internet gaat wel vrolijk verder!
Heb XP al opnieuw geinstalleerd enz enz modem reset maar niks werkt!
Default blanke hetero
Downloading opera.....bigben04 schreef op 04 March 2003 @ 09:15:
Als je telkens IE gebruikt om te downloaden kan je het ook eens met een ander programma (bijv. andere browser) proberen, kijken of dat verschil maakt.
Ik zal eens kijken
Opera installed:
Loopt ook vast
[ Voor 13% gewijzigd door Ebayzo op 04-03-2003 09:20 ]
Default blanke hetero
Mocht je alsnog geen internet hebben, dan is het misschien raadzaam om bv win 98se of wat ever te proberen, dus een andere systeem.
ps: heb echter het vermoede dat dit bij de provider zelf ligt.
Anders effe provider callen die werken er dagelijks mee
- Internet werkt wel gewoon, meestal werken downloads wel gewoon (ben nu ook gewoon XP SP1a aan het downloaden zonder probs)
calling helpdesk
[ Voor 7% gewijzigd door Ebayzo op 04-03-2003 09:45 ]
Default blanke hetero
ConclusieMisteryMan schreef op 04 maart 2003 @ 09:39:
- Firewall: Alleen router firewall staat aan, XP firewall is uit
- Internet werkt wel gewoon, meestal werken downloads wel gewoon (ben nu ook gewoon XP SP1a aan het downloaden zonder probs)
calling helpdesk
Default blanke hetero
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()