Toon posts:

[Partiton Magic] geeft error 11019

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Partition Magic altijd met succes gebruikt.
Echter, op mijn huidige nieuwe systeem geeft hij op het moment dat het systeem moet rebooten, dus voordat de bewerking wordt uitgevoerd (in mijn geval een partitie deleten) een error code 11019 :?
Ik heb inmiddels zowel versie 7 als 8 uitgeprobeerd, maar .... geen succes :'(
Weet heeft raad en/of weet wat de error code 11019 inhoud?
Thanks!!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
http://community.borland.com/article/0,1410,15283,00.html

In deze lijst vind je veel BDE foutmeldingen:
11019 : $2B0B : Invalid format.

Ik weet het verder ook niet, maar kan het zijn dat je een NTFS schijf hebt (heb ik wel eens problemen mee gehad)?

[ Voor 9% gewijzigd door Peedy op 04-03-2003 08:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee, daar kom ik helaas niet veel verder mee.

Ik heb zeker geen NTFS- maar alleen maar FAT32 partities.

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
1. Lees dit eens :

http://love.gronvall.nu/linux/logs/linux.log.20021213

Ik vond alleen dat na ff een tijdje "Google'len" zoek in de tekst van dat log bestandje maar "11019" daar heeft iemand hetzelfde probleem. Alleen ik ga niet het hele bestande doorlezen want daar heb ik geen tijd voor. ;)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Ik heb deze foutmelding ook gehad, oplossing was of de wijzigingen te maken in veilige modus, of met PM 2 bootdisks te maken, en daarmee de pc op starten en de wijzigingen aanbrengen.
Laat ff weten welke mogelijkheid werkt (of allebei natuurlijk :) )

Juist

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 23:01

Scighera

swim-bike-run

heb je de harddisk ipv 'Basic" als "Dynamic" ingesteld? (right-click op my computer, computer-management kiezen en daarin kijken bij disk-management)

www.triathlete.nl

• GertjanO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:14
of gewoon de documentatie doorlezen en erachter komen dat je moet zoeken op error 1019. (alle foutmeldingen boven de 10000 hebben te maken met het operating system, en je moet er 10000 vanaf trekken)

In dit geval kom je bij on-line support uit op:

http://www.powerquest.com/support/primus/id342.cfm

dit betekend dus dat je nog actieve files op de schijf heb staanwaardoor hij ze niet kan verwijderen, en dat je dus moet werken vanaf 2 diskettes zoals boven aangegeven

[ Voor 14% gewijzigd door GertjanO op 04-03-2003 09:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jeldert schreef op 04 March 2003 @ 09:00:
Ik heb deze foutmelding ook gehad, oplossing was of de wijzigingen te maken in veilige modus
Ik heb Jeldert's "veilige modus" tip geprobeerd, en de partitie verwijderingen gaan nu prima de luxe!
Ook andere partitie bewerkingen (resize etc.) bleken niet te werken, maar worden zonder problemen in de veilige modus uitgevoerd.
Ik begrijp nogsteeds niet hoe dit technisch zit, maar "what the F..." ;)
Thank you all!!!
Pagina: 1