Nog 2 daagjes!! Help mee tegen Tubereuze Sclerosis Complex: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
Whoei, bijna Duitsers ingehaald!
NC nog ff doorzetten, bijna mijlpalend!!
NC nog ff doorzetten, bijna mijlpalend!!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Volgens mij is de stats server weer beetje in puin. Mis ik weer een paar puntjes volgens mij.
Over 2 daagjes feest (((-:
Over 2 daagjes feest (((-:
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Maak er maar 4 daagjes van hoor. 
1200 per dag wat we inlopen.
We hebben er 6000 nodig.
We hebben er 6000 nodig.
mjah we kunnen natuurlijk niet iedere dag een MF hebben hehDPCKippie schreef op 04 March 2003 @ 09:34:
Maak er maar 4 daagjes van hoor.
We hebben er 6000 nodig.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

en toch zit tie best lekker
mja maar wat meer TSC draaien dan zelf, dan pakken we die duitsers wel wat sneller
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
TRI is een beetje traag enzo geloof ik, zal morgen wel weer goed zijn.
CaLeX3000: Waarom zetten jullie gewoon niet alles op TSC, is toch een veel beter doel man
CaLeX3000: Waarom zetten jullie gewoon niet alles op TSC, is toch een veel beter doel man
Jij weet neem ik aan hoe die client aanvoelt op je systeem ? Veel members willen dat gesjor niet aan hun pc, die willen een koe waar je nix van merktJustMe_ schreef op 04 maart 2003 @ 13:03:
CaLeX3000: Waarom zetten jullie gewoon niet alles op TSC, is toch een veel beter doel man![]()
Daarnaast is de client bij mij vorige week weer een paar keer vastgelopen, word je ook doodmoe van
ik zou zeggen flush ons bij RC5 voorbij en kom ons dan hier pakkenJustMe_ schreef op 04 March 2003 @ 13:03:
CaLeX3000: Waarom zetten jullie gewoon niet alles op TSC, is toch een veel beter doel man![]()
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Hm, ach, te laat om te replien op de thread met onze MF...maar met mijn 1337 output viel het niet op dat wij spaarden he
. Hehe, GJ
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Als alleen dat eerste lukt ben ik allang blij manCaLeX3000 schreef op 04 March 2003 @ 13:21:
[...]
ik zou zeggen flush ons bij RC5 voorbij en kom ons dan hier pakken
Het was meer een grapje omdat we dan geen 'last' meer van jullie hebben bij rc5ParaNoiMia schreef op 04 March 2003 @ 13:06:
[...]
Jij weet neem ik aan hoe die client aanvoelt op je systeem ? Veel members willen dat gesjor niet aan hun pc, die willen een koe waar je nix van merkt![]()
Daarnaast is de client bij mij vorige week weer een paar keer vastgelopen, word je ook doodmoe van
Ik weet hoe brak de client is, tis gewoon een dagtaak om hem draaiend te houden en met een groot team heb je veel pc's waarbij dit niet mogelijk is omdat de gebruiker dat niet wil en/of snapt of dat er uberhaupt niet zo vaak iemand achter zit.
Pagina: 1