Toon posts:

AMD XP 2200+ overklocken!

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst wil ik zeggen dat ik meerdere malen de search gebruikt heb. Maar in geen van de gevonden resultaten vind ik echt een antwoord op mijn vraag. Daarom besloot ik zelf eens een topic te openen.

Ik heb de volgende vraag: Een aantal dagen geleden heb een AMD XP 2200+ gekocht met een Thoroughbred core. Deze wil ik graag overklokken maar met de FSB in de bios geeft het geen resultaat.

Nu wil ik mijn CPU gaan ulocken maar durf het niet echt. ;( Op Toms Hardware vond ik de volgende info: http://www6.tomshardware....12/athlonxp2000oc-01.html

Kan iemand me vertellen waar ik streepjes moet trekken met mijn potlood.

Bvd,

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

laatste l3 vebinden, zoek naar "wire trick", heb hem zelf in de socket gestoken.....

"Grandma was slow, but she was old....!!"

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
kan het nog steeds met potlood dan? ik dacht dat er tegenwoordig wat meer bij kwam kijken

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je kan het ook via een draadje doen:
XP2200 unlock via simpel draadje!

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:48

Shunt

Boe

my god
als je nu de het grote amd xp 1700 2100 Tbred oc topic in had gekeken
zag je dat je core dus al geunlockt is |:(

een na deel je moet wel minimaal een KT333 gloof -A chipset hebben
of een Nforce 2 of KT400 chipset anders is hij niet geunlockt

maar even een vraagje wrom post je dit niet in het grote tbred oc topic ?
als je gezocht had MOET je deze hebben gezien
[rml][ OC] Athlon XP1700-2100 Tbred Overclocking! (Deel 4)[/rml]

[ Voor 60% gewijzigd door Shunt op 04-03-2003 11:34 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

He Shunt, wil niet slim doen hoor maar er staat 1700 tot 2100 Thouroughbred - hij heeft een 2200 :X

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 11:46:
He Shunt, wil niet slim doen hoor maar er staat 1700 tot 2100 Thouroughbred - hij heeft een 2200 :X
en wat zou dat nog ?
in die eerste post staat inorm veel informatie hoor
en er zijn mensen die er nog posten met hun 2600+
|:(
ik probeer alleen te helpen hoor :D

Game PC

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:59
Jaaaaaaaaaa, de search gebruikt :z

BlaBlaBla

Verwijderd

Afgezien van het unlocken heeft de TS nog problemen met de FSB. ;)

ivokox:

Ik raad je echt aan je startpost beter te maken. Hoe moeten wij je helpen als je geen info geeft? Vertel wat je al gedaan hebt, waar het fout ging, hoe en wat je specs zijn.. Zo kunnen we er niks mee :z

Dus.. 2e kans.. Kom met de info en u zal antwoorden ontvangen :P Je snapt zeker wel dat deze eigenlijk dus een heel groot hangslot moet krijgen, maar ok..

En luitjes.. niet meteen dit topic volspammen met "search" en andere opmerkingen over de kwaliteit van de post. Ik zie hem vanzelf wel en als je wil dat ik hem sneller zie dan doe je ff "topic report" ;)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de onvolledige openin. In de BIOS van mijn GA-7VAXP Ultra heb ik de FSB een beetje omhoog gezet, alleen nu zie ik tijdens het opstarten niet b.v. 2400+ staan i.p.v. 2200+

Nu dacht ik dus dat de CPU gelocked was. Maar heeft er iemand misschien een foto of iets dergelijks waarop ik goed kan zien wat ik moet veranderen aan mijn CPU?

• Shunt

Shunt

Boe

erm je hoeft dus NIETS te veranderen
dat als je de proc naar 2.133 mhz heb oced kan niet iedere bios daar een model rating van maken ;)

dit is dus verder niets ernstig ;)

maar mischien kan je het op lossen door de nieuwe bios er in te gooien ;)
Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 15:20:
Goede moderator actie Fewture _/-\o_
mijn god als iedereen nu niets nuttigs te posten heeft POST DAN NIET :>

[ Voor 49% gewijzigd door Shunt op 04-03-2003 15:23 ]

Game PC

Verwijderd

Goede moderator actie Fewture _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt!

Verwijderd

Een thoroughbred proc is al geunlockt, maar je moet dan wel een moederbord hebben die een 5 bits multipleier ondersteund.
Je kan wel via de l3 truuk er voor zorgen dat hij ook in een moederbord kan met 4 bits multipleier door dat bruggetje door te snijden, maar dan kan alleen maar tot en met een multipleier van 12,5, en niet hoger.
Ik weet niet hoe dat zit met athlon xp's, maar het bios geeft altijd 2200+ aan omdat het bios volgens mij gewoon de namestring van de proc uitleest, maar ik heb geen athlon xp tb, dus ik weet dat niet zeker.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 15:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net even met die FSB gestoeid in de bios, ik zie namelijk toch AMD XP 2400+ (excus....)

Maar nu het volgende. Als mijn PC door de BIOS heen is dan loopt ie vast en start hij opnieuw op.

Heeft dit iets met de warmte te maken? Of is het iets anders....

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 15:56:
Ik heb net even met die FSB gestoeid in de bios, ik zie namelijk toch AMD XP 2400+ (excus....)

Maar nu het volgende. Als mijn PC door de BIOS heen is dan loopt ie vast en start hij opnieuw op.

Heeft dit iets met de warmte te maken? Of is het iets anders....
dit is een beetje heel basic vraag
hier kan je meer info krijgen over het ocen
Frequently Asked Questions DOC (laatste update 13-11-02)

Game PC

Verwijderd

Dat zou ook kunnen, het is het beste als je ff de temperaturen geeft van je cpu, als je hem opstart met een overklok waarbij hij wel opstart, dan kan je zien of de temperaturen te hoog zijn of niet

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:36
Ik heb dus ook een AMD XP2200 en wil mijn multiplier omlaag zetten zodat ik de fsb hoger kan zetten, want bij een fsb van 142 geeft ie na 2 tests met prime95 al rekenfouten etc.

Maar goed, ik heb dus een Aopen AK77-333 deze dus (KT333) moederbord, alleen is dit een 4bits volgens mij.

Maar ik wil dus mn proc dmv draadje unlocken om lagere multipliers te krijgen, maar ik heb in andere topics gelezen dat ik dat dan het best in de socket kan doen. Wat is alleen de socket en waar moet dat draadje dan?
Want op die plaatjes zit dat koperdraadje duidelijk m 2 pinnetjes op de processor.

Stop chasing the dream, you're already living it

Verwijderd

Qosmic schreef op 04 March 2003 @ 16:11:
Ik heb dus ook een AMD XP2200 en wil mijn multiplier omlaag zetten zodat ik de fsb hoger kan zetten, want bij een fsb van 142 geeft ie na 2 tests met prime95 al rekenfouten etc.

Maar goed, ik heb dus een Aopen AK77-333 deze dus (KT333) moederbord, alleen is dit een 4bits volgens mij.

Maar ik wil dus mn proc dmv draadje unlocken om lagere multipliers te krijgen, maar ik heb in andere topics gelezen dat ik dat dan het best in de socket kan doen. Wat is alleen de socket en waar moet dat draadje dan?
Want op die plaatjes zit dat koperdraadje duidelijk m 2 pinnetjes op de processor.
Je kan dus op de achterkant van je mobo door middel van solderen ook een draadje vastmaken aan de soldeerpunten van de pinnetjes van het socket

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Wat is de socket?? Het witte 'voetstuk' waar je de cpu in steekt. De socket heeft soldeerpennen die aan de onderkant van het moederbord uitsteken, en je kunt dus twee van die pennen met elkaar verbinden met een draadje. Zo verander je dus niets aan de processor maar maak je de verbinding via de socket. Er zijn zeker plaatjes van te vinden. Zoek op "Thoroughbred wire unlock" ofzo.

Argh :r te laat.

[ Voor 12% gewijzigd door Aham brahmasmi op 04-03-2003 16:19 ]

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:36
ok thnx, nah ja, solderen ben ik niet zo'n ster in :p Dus ik vouw wel een koperdraadje om die pinnentjes op mn processor!

Stop chasing the dream, you're already living it

Verwijderd

Topicstarter
Om even om de tempratuur terug te komen... Mijn CPU word maar 37graden! En de FSB heb ik gezet op 145 i.p.v. 133. Kan het ook iets te maken hebben met de hoeveelheid stroom die de CPU krijgt? Hij is namelijk ook erg traag. Als hij op 2400+ staat.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 16:24 ]

Verwijderd

ja, dat kan natuurlijk, je kan kijken wat er gebeurt als je de Vcore hoger zet. Maar het kan zeer zeker ook aan een ander onderdeel in je systeem liggen waardoor het overklokken niet goed gaat. Als je ff een lijstje neerzet met alle systeem onderdelen, weten we in iedergeval iets meer.

Verwijderd

Topicstarter
Hier volgen de systeem specs:

Moederboord: GA-7VAXP Ultra
Processor: AMD XP 2200+ Thoroughbred
Geheugen: 512 DDR 333 OEM
Videokaart: ATI Radeon 9700 Pro MAYA II

Misschien kun je hier meer mee...

• Shunt

Shunt

Boe

zet je vcore en je mem voltage eens een of 2 stapjes hoger
en zo kan je door gaan tot je temp van je proc ongeveer rond de 70 a 75 max is dan heeft je pc wel zijn max gehaald :P

Game PC

Verwijderd

Topicstarter
De stroomtoevoor voor CPU en MEM staat op "AUTO" gebeurt dit dan niet vanzelf? Of gebeurt het alleen vanzelf als je niet overklokt?

Verwijderd

Je systeemspecs zien er ook goed uit, dus dan zou ik idd toch maar je vcore omhooggooien en kijken of dat effect heeft.
Wat bedoel je precies met stroomdoorvoer, welke optie is dat dan in de bios, hoe heet dat, want volgens mij bestaat zoiets niet. Je zou moeten kijken bij spanning, je kan niet de stroomdoorvoer regelen, maar de spanning. De hogere spanning zorgt dan weer voor een hogere stroomdoorvoer.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 19:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie bij CPU voltage (of spanning) AUTO, 5%, 7.5% en 10%! Nu weet ik niet wat auto is... Heeft iemand enig idee?

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 19:36 ]

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Tss, heeft ie eindelijk zijn nieuwe PC, is nu weer het ''probleem'' dat ie hem misschien niet kan oc'en :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 19:27:
Ik zie bij CPU voltage (of spanning) AUTO, 5%, 7.5% en 10%! Nu weet ik niet wat auto is... Heeft iemand enig idee?

5% zal waarschijnlijk 5% boven normaal zijn.. 105% dus :) Zet hem daar maar op en kijk of het beter wordt.
Als je het voltage verhoogt gaat je temp aardig omhoog, let daar dus even op. Maar met 37 graden heb je igg lekker de ruimte voorlopig :) Kom maar op met die overklok >:)

Verwijderd

Topicstarter
'K heb het overklokken nu alleen nog met de FSB geprobeerd en dit ging goed tot 2400+ Verder kan ik in de bios niets met de multiplier vinden. Kan die multiplier ook op het moederboord versteld moeten worden? Met van die switchboxjes. (ik weet niet hoe die dingen precies heten) In de handleiding staat er ook niet echt iets over.

Verwijderd

ja dat klopt ook wel op de ga-vaxp ultra kun je alleen de mp veranderen door dipswitches op de plank zelf te verzetten. Deze zitten rechts van je pros.(5 switches)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 21:43 ]

Verwijderd

Misschien een idee om te proberen,Ik heb de 1800+ tb als ik in de bios kijk bij adv settings dan kun je manual doen of op de mhz wat die hoort te lopen of nog een stap hoger,bij mij was dat 19** mhz.

Met luchtkoeling en op 19** mhz draait mijn sys stabiel idle 38 graden en stressed 41 :)

Normaal loopt mijn proc op 1533 standaard nu op 1917,dus ik heb een oc van bijna 400 mhz misschien kun jij dit ook bij jou doen in je bios.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 21:48 ]

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 21:27:
'K heb het overklokken nu alleen nog met de FSB geprobeerd en dit ging goed tot 2400+ Verder kan ik in de bios niets met de multiplier vinden. Kan die multiplier ook op het moederboord versteld moeten worden? Met van die switchboxjes. (ik weet niet hoe die dingen precies heten) In de handleiding staat er ook niet echt iets over.
Die jumpers zijn inderdaad om de multiplier te veranderen, al heb je daar niets aan als je mp gelocked is. Ook gebruikt de 2200+ een multiplier van 13,5 terwijl je maar tot 12,5 kunt instellen met die jumpers. Gewoon op auto laten staan dus.

Kijk alsjeblieft ook eens de FAQ door, daar staat alles in over overklokken. Het is een beetje vervelend als we je alles moeten uitleggen terwijl het daar ook gewoon staat ;)

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Shunt schreef op 04 March 2003 @ 19:07:
zet je vcore en je mem voltage eens een of 2 stapjes hoger
en zo kan je door gaan tot je temp van je proc ongeveer rond de 70 a 75 max is dan heeft je pc wel zijn max gehaald :P
Alleen bij redelijke overkloks wordt ie tegen de 60 al instabiel....

Verwijderd

MadMarky schreef op 04 March 2003 @ 22:50:
[...]

Die jumpers zijn inderdaad om de multiplier te veranderen, al heb je daar niets aan als je mp gelocked is. Ook gebruikt de 2200+ een multiplier van 13,5 terwijl je maar tot 12,5 kunt instellen met die jumpers. Gewoon op auto laten staan dus.

Kijk alsjeblieft ook eens de FAQ door, daar staat alles in over overklokken. Het is een beetje vervelend als we je alles moeten uitleggen terwijl het daar ook gewoon staat ;)
Lees idd eerst de FAQ door, daarmee is het mij ook in mijn eentje gelukt om mijn pc flinkt over te klokken.
En je kan misschien maar met je jumpers tot 12.5, maar als je je computer sneller wilt laten lopen, dus een hogere fsb, moet je een lagere multiplier instellen, wat dus kan.

Verwijderd

Topicstarter
Oke mensen, heel erg bedankt allemaal. Op dit topic kan een slotje op. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 08:15 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 08:14:
Oke mensen, heel erg bedankt allemaal. Op dit topic kan een slotje op. ;)
Ik zou er geen slotje op zetten, gewoon laten afzakken in het archief, er zijn misschien wel mensen die deze info nog nodig hebben.

Verwijderd

heb zelf ook een amd 2200+ en deze is niet gelockt.
ik heb bij mij op 't moment alleen de multiplier van 13,5 naar 14 gezet ,met als resultaat 1.87 Ghz.
kan dus beter de mp omlaag gooien om de fsb op te schroeven.
amd 2200+
KT400-8X
512 ddr 400Mhz
Ti 4200 64 mb
cpu core:38 c
cpu volt:1.6 v
fsb 166

kan het ook zeker waarderen als dit topic openblijft omdat idd vrij weinig is te vinden over de 2200+ _/-\o_

Verwijderd

Mijn 2200+ loopt op dit moment 1,96Ghz (13,5*145) met een temp van 34grd idle op een voltage van 1,8 . Als ik probeer em boven de 2,0 te krijgen dan gaat tie flippen. Misschien als ik met dat overvoltage van men asus mobo gaat klooie, dat ik dan nog wel iets hoger kom, maar krijg als het goed is weer een nieuwe proc deze week (2400+) met een nieuw mobo (A7N8x), dus dan gaat ik daar maar es mee klooie.

Over de 2200+ wordt idd weinig gesproken, dus laat em maar open.

• Shunt

Shunt

Boe

erm ik snap dit niet heelemaal
omdat er niet veel word gesproken over het ocen van EEN core de 2200 zou deze open moeten blijven ?
vraagje wat zou er anders aan deze core zijn dan een 2100 ? of zelfs een 2000 ?
NIETS
het is gewoon de zelfde core :>
maar dan van uit de fabriek op de 2200 snelhijd gezet ;)
ik kan het zelfs zo zeggen de amd xp 1700 heeft de zelfde core als een 2200 :P ;)
dus er hoeft echt niet voor iedere core een apart draadje hoor :P wat voor een 1700 geld geld ook voor een 3000 ;)

Game PC

Verwijderd

Er zijn nogal veel Tbred A's van de 2200+, dus dit is anders dan dat grote topic over 1700+t/m2100+, omdat dit grotendeels over Tbred B's gaat.

Plus is het gewoon ff duidelijk om niet over een hele serie procs maar om 1 specifiek model een topic te hebben. Zodat je niet eerst hoeft te kijken met watvoor proc iemand een bepaalde snelheid heeft bereikt.

btw: 1700+ = Tbred en 3000+ = Barton

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 14:20:
Er zijn nogal veel Tbred A's van de 2200+, dus dit is anders dan dat grote topic over 1700+t/m2100+, omdat dit grotendeels over Tbred B's gaat.

Plus is het gewoon ff duidelijk om niet over een hele serie procs maar om 1 specifiek model een topic te hebben. Zodat je niet eerst hoeft te kijken met watvoor proc iemand een bepaalde snelheid heeft bereikt.

btw: 1700+ = Tbred en 3000+ = Barton
maar dat is nu net het geen dat de modjes NIET willen hebben :D
alles in losse topics
het makkelijkste is gewoon als alles in een draad staat ipv alles in losse draadjes dan moet je wel ffe beter zoeken maar dan leer je tevens een hoop bij onder het zoeken ;)

en ik bedoel niet dat de core van een 1700 gelijk is aan een 3000 maar ik bedoel daar mee bvb
dat als een 1700 niet verder dan 2000 mhz wil @ 1.6 V je hem hoger moet zetten en dat dat ook zo is bij een 3000 of what ever :>

Game PC

Verwijderd

Zijn er mensen die met een 2200+ Tbred a boven de 2,0Ghz zijn gekomen? Ik zou graag de specs van deze systemen weten. Ik heb nl. een week 44 2200+ en kom hier echt niet boven.

offtopic:
tja.....bijleren door 4000 posts door te lezen over overclocks van 1700+ tot en met 2100+ en er dan achter te komen, dat er nix duidelijks over de 2200+ instaat. Als zo min mogelijk topics het doel is, dan heb ik vanaf nu een meningsverschil met modjes over dit punt.

Als het nou zo was dat je met de search gelijk naar die post in de topic doorverwezen wordt, waar datgene dat je zoekt staat dan had ik het hiermee eens geweest maar nu dus nie. (of dat moet met de search mogelijk zijn :/)

Maarre wat zou het jou trouwes interesseren? Als deze post nie interessant genoeg is zullen er vanzelf geen posts meer in komen en dus zal hij vanzelf afzakken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 14:58 ]

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 14:56:
Zijn er mensen die met een 2200+ Tbred a boven de 2,0Ghz zijn gekomen? Ik zou graag de specs van deze systemen weten. Ik heb nl. een week 44 2200+ en kom hier echt niet boven.

offtopic:
tja.....bijleren door 4000 posts door te lezen over overclocks van 1700+ tot en met 2100+ en er dan achter te komen, dat er nix duidelijks over de 2200+ instaat. Als zo min mogelijk topics het doel is, dan heb ik vanaf nu een meningsverschil met modjes over dit punt.

Als het nou zo was dat je met de search gelijk naar die post in de topic doorverwezen wordt, waar datgene dat je zoekt staat dan had ik het hiermee eens geweest maar nu dus nie. (of dat moet met de search mogelijk zijn :/)

Maarre wat zou het jou trouwes interesseren? Als deze post nie interessant genoeg is zullen er vanzelf geen posts meer in komen en dus zal hij vanzelf afzakken.
je snapt hem nog steeds niet he :D
de 2200 heeft de zelfde core dan de 1700 tm 2200 :D
als je nu eens kijk op je proc daar staat een code
de week code en zooi daar kan je dus uit halen welke versie van je core je heb
als je dat in dat algmeene topic dan kunnen ze je daar wel zeggen of hij goe of niet te ocenis
als het een oudere core is dan week 30 tm 40 dan zal je niet ver komen met ocen
dit is voor ALLE amd xp's van 1700 tm 2200 :>

een heel lang verhaal kort
de amd xp 2200 ocen staat gelijk aan het ocen van een 1700 tm 2200 ;)
dus alles wat je wil weten over de 2200 kan je ook vragen aan gebruikers van amd xp 1700 tm 2100 ;) en natuurlijk 2200 :>

[ Voor 8% gewijzigd door Shunt op 05-03-2003 15:27 ]

Game PC

Verwijderd

Topicstarter
Toch vind ik dat je een AMD XP 2200+ niet super ver dan overklokken. :)

Verwijderd

je snapt em nog steeds nie he :P
Ik weet dat al die procs hetzelfde zijn, MAAR ik wil dus weten of er mensen zijn met specifiek de 2200+, of die boven de 2,0Ghz gekomen zijn.

en een opmerking van jou over "als het een oudere core is dan week 30 tm 40 dan zal je niet ver komen met ocen, dit is voor ALLE amd xp's van 1700 tm 2200" is mij dus nie specifiek genoeg. Ik wil weten hoe ver precies mensen met de 2200+ Tbred A zijn gekomen.

SJEESH }:O

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-02 06:03
Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 15:29:
Ik wil weten hoe ver precies mensen met de 2200+ Tbred A zijn gekomen.
www.overclockers.com en kijk in de cpu database 8)7
Toch vind ik dat je een AMD XP 2200+ niet super ver dan overklokken.
Betere koeling ?
er zijn mensen die hun 2200 xp op 2,3 ghz kunnen laten lopen, maar ze gebruiken dan wel Prometeia :)

[ Voor 32% gewijzigd door DirtyHennessy op 05-03-2003 15:34 ]

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 15:23:
Toch vind ik dat je een AMD XP 2200+ niet super ver dan overklokken. :)
erm dit heeft totaal te maken met de steping van je core hoor :>
een maat van me heeft een amd xp 2200 week 52 en die gaat tot de 2.5 ghz })
Ik weet dat al die procs hetzelfde zijn, MAAR ik wil dus weten of er mensen zijn met specifiek de 2200+, of die boven de 2,0Ghz gekomen zijn.

en een opmerking van jou over "als het een oudere core is dan week 30 tm 40 dan zal je niet ver komen met ocen, dit is voor ALLE amd xp's van 1700 tm 2200" is mij dus nie specifiek genoeg. Ik wil weten hoe ver precies mensen met de 2200+ Tbred A zijn gekomen.

als dit het enige was dan is het simpel dan stuurt iedereen je naar de search / google / oc data base :>

[ Voor 52% gewijzigd door Shunt op 05-03-2003 15:33 ]

Game PC

Verwijderd

Hij snapt het volgens mij maar al te goed :) , ik heb ook eens een onnodig een topic geopend over mijn Cpu, maar kwam al snel tot de conclusie dat het gewoon beter en makkelijker is om mijn vragen en prestaties in een groot topic te posten zoals :
[OC] Athlon XP1700-2100 Tbred Overclocking! (Deel 4) om dat de mensen met de dezelfde of soortgelijke Cpu daar ook komen en je ook antwoord kunnen geven.
Anders zijn er volgende week deze forums: 2200T-bredA,2200T-bredB etc etc.
Het bovenstaande topic moet je gewoon heel erg breed zien denk ik , maar zoals ik het al zeg, ik denk dat en meningen verschillen(gelukkig) ;), en het is aan de mods te beslissen hoe of wat :)

//Edit:
Shunt ik vind overigens nu niet dat dit topic op slot moet , sterker nog hij is er nu eenmaal dus men mag hem voor de liefhebber maar gewoon open laten :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 17:24 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 17:16:
[...]
Hij snapt het volgens mij maar al te goed :) , ik heb ook eens een onnodig een topic geopend over mijn Cpu, maar kwam al snel tot de conclusie dat het gewoon beter en makkelijker is om mijn vragen en prestaties in een groot topic te posten zoals :
[OC] Athlon XP1700-2100 Tbred Overclocking! (Deel 4) om dat de mensen met de dezelfde of soortgelijke Cpu daar ook komen en je ook antwoord kunnen geven.
Welke mensen (met welke cpu) denk je dat er komen in een topic dat "AMD XP 2200+ overklocken!" heet komen dan? 8)7
Shunt schreef op 05 maart 2003 @ 15:32:
als dit het enige was dan is het simpel dan stuurt iedereen je naar de search / google / oc data base :>
niet iedereen.....Alleen mensen die op de een of andere manier helemaal niets met het probleem te maken hebben. (mensen met een 1800+ bijv.) En anderen af gaan lopen zeiken omdat die een vraag stellen, waar ze graag antwoord op zouden willen hebben. :/

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 19:16:
[...]

Welke mensen (met welke cpu) denk je dat er komen in een topic dat "AMD XP 2200+ overklocken!" heet komen dan? 8)7

[...]

niet iedereen.....Alleen mensen die op de een of andere manier helemaal niets met het probleem te maken hebben. (mensen met een 1800+ bijv.) En anderen af gaan lopen zeiken omdat die een vraag stellen, waar ze graag antwoord op zouden willen hebben. :/
ik snap je punt wel maar jij snapt het punt van de mensen hier niet
het is niet de bedoeling dat er voor iedere proc ieder mobo iedere vidkaart een apart oc topic komt |:(

Game PC

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 19:16:
[...]
[...]
Nou mensen afgaan zeiken is geen doen ,helemaal met je eens :) , maar wij begrijpen jou punt wel maar je wilt ons punt niet begrijpen,voor de rest is dit toch ook geen discussie waardig toch?

Nu weer ontopic :)

Btw. Je slaat je zelf met een hamer op je hoofd , dat doet toch pijn :?

Verwijderd

Er kan toch ook iemand een nieuw topic openen met een algemenere inhoud zoiets als: [oc] AMD athlon xp 2200+ t/m 3000+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 21:09:
Er kan toch ook iemand een nieuw topic openen met een algemenere inhoud zoiets als: [oc] AMD athlon xp 2200+ t/m 3000+
Helemaal mee eens , je slaat echt de spijker op z'n kop ,zat er al een tijdje aan te denken :) , wil jij de eer of moet ik het doen?

//Edit, ik ga het nu doen om veel van dit soort topics te voorkomen , je word wel vermeld :) _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 21:13 ]

Verwijderd

Enniewee, dit topic gooi ik dicht wegens te weinig research door de topicstarter.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.