Ik vraag me af of het mogelijk is om een pc in elkaar te flanzen die aan een voeding van 100 Watt genoeg heeft??? Ik heb weinig verstand van voltage, wattage, omrekenen van een naar het ander, dus misschien dat iemand hier een idee heeft of dat mogelijk zou zijn. Enige wat nodig is: natuurlijk mobo en cpu, ram, netwerk kaart, hd en misschien een gfx kaart, maar dat ligt natuurlijk aan het vermogen dat een kaartje gebruikt.
De reden waarom ik dit vraag is, ik wil een klein servertje laten draaien 24h en dit wil ik zo zuinig mogelijk doen, aangezien een normale kast tegenwoordig een voeding heeft van iig 300 en mijn huidige pc een voeding van 350, maar in deze hangt dan ook helemaal vol.
Als iemand mij een redelijke indicatie zou kunnen geven van het vermogen van zo'n minimale kast, zou ik zeer dankbaar zijn.
Testeverdes
De reden waarom ik dit vraag is, ik wil een klein servertje laten draaien 24h en dit wil ik zo zuinig mogelijk doen, aangezien een normale kast tegenwoordig een voeding heeft van iig 300 en mijn huidige pc een voeding van 350, maar in deze hangt dan ook helemaal vol.
Als iemand mij een redelijke indicatie zou kunnen geven van het vermogen van zo'n minimale kast, zou ik zeer dankbaar zijn.
Testeverdes