Ik draai hier windows2000 en heb geprobeerd om de de OMEGA DRIVERS 2.3.92 voor me ATI Radeon 9100 64mb te installeren. Volgens de readme wordt deze kaart ondersteund in deze drivers.
De eerste stap van de installatie om de driver installatie bestanden te kopiëren werkt prima, maar wanner ik dan de ATI drivers probeer te installeren krijg ik een popup met de volgende error:
Ik ben overgestapt van een GF2 MX 32mb naar deze kaart, de performance is in Half-Life nog slechter dan ik met de GF2 MX had
En hoewel deze kaart maar een beetje slechter presteert, is het toch niet normaal dat een kaart als deze met betere specs slechter presteert?
Dit is ook mijn voornaamste reden om de Omega drivers uit te proberen. Ik heb smooth vision, antisotropic filtering en truform uitstaan. Ik heb ook directx 9 uigeprobeerd, maar het mag allemaal niet baten.
Verdere compspecs: PIII 450, 512 sdram, 13 gb hd, intel mobo (meer details op verzoek)
Is deze kaart misschien te snel voor me computer? Ik kan geen oplossingen meer bedenken.
De eerste stap van de installatie om de driver installatie bestanden te kopiëren werkt prima, maar wanner ik dan de ATI drivers probeer te installeren krijg ik een popup met de volgende error:
Hierop volgt een nieuwe popup waarna de installatie wordt afgebrokenINF-fout
Video-stuurprogramma niet gevonden.
Ik heb al de officiele catalyst 3.1 drivers geinstalleerd, maar volgens de readme moet het prima mogelijk zijn om de Omega drivers hier overheen te installeren. Het enige wat je moet verwijderen is het control panel.Setup kon de installatie niet voltooien,
Probeer de weergave-adapter in te stellen met een standaard VGA-stuurprogramma alvorens Setup uit te voeren.
Ik ben overgestapt van een GF2 MX 32mb naar deze kaart, de performance is in Half-Life nog slechter dan ik met de GF2 MX had
Dit is ook mijn voornaamste reden om de Omega drivers uit te proberen. Ik heb smooth vision, antisotropic filtering en truform uitstaan. Ik heb ook directx 9 uigeprobeerd, maar het mag allemaal niet baten.
Verdere compspecs: PIII 450, 512 sdram, 13 gb hd, intel mobo (meer details op verzoek)
Is deze kaart misschien te snel voor me computer? Ik kan geen oplossingen meer bedenken.