Hoi,
Ik zit al maanden lang met het probleem dat ik tijdens het opstarten 9 van de 10 keer een 'UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME' blue screen krijg.
Ik heb heel google en GoT afgezocht, maar alle oplossingen werken gewon niet.
chkdsk /r: resulteert in niets, na een reboot nog steeds het zelfde
Fixboot/FixMBR: heeft er voor gezorgd dat ik XP opnieuw kon installeren. C: was gewoon helemaal leeg, met geen mogelijkheid meer verandering in te krijgen. Dus dan zat er maar 1 ding op.
Maar direct na de reinstall kreeg ik tijdens de eerst sessie al meteen een blue screen!
Na een stuk of 245 keer rebooten werkte het dan maar dit is toch niet normaal?
Zelfs via de repair mode chkdsk /r maakte geen ruk uit. NIETS.
Ik heb hier al maanden last van, wordt er compleet gestoort van omdat ik zonder overdrijven dagelijks een half uur bezig ben om dat kreng op te starten..
Ik ben in staat om dat ding het raam uit te sodemieteren, maar eerst maar even een topicje op GoT.
En ja, ik heb gezocht maar alle oplossingen werkte niet bij mij.
De engel die me met de oplossing helpt ben ik zeer dankbaar.
Ik zit al maanden lang met het probleem dat ik tijdens het opstarten 9 van de 10 keer een 'UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME' blue screen krijg.
Ik heb heel google en GoT afgezocht, maar alle oplossingen werken gewon niet.
chkdsk /r: resulteert in niets, na een reboot nog steeds het zelfde
Fixboot/FixMBR: heeft er voor gezorgd dat ik XP opnieuw kon installeren. C: was gewoon helemaal leeg, met geen mogelijkheid meer verandering in te krijgen. Dus dan zat er maar 1 ding op.
Maar direct na de reinstall kreeg ik tijdens de eerst sessie al meteen een blue screen!
Na een stuk of 245 keer rebooten werkte het dan maar dit is toch niet normaal?
Zelfs via de repair mode chkdsk /r maakte geen ruk uit. NIETS.
Ik heb hier al maanden last van, wordt er compleet gestoort van omdat ik zonder overdrijven dagelijks een half uur bezig ben om dat kreng op te starten..
Ik ben in staat om dat ding het raam uit te sodemieteren, maar eerst maar even een topicje op GoT.
En ja, ik heb gezocht maar alle oplossingen werkte niet bij mij.
De engel die me met de oplossing helpt ben ik zeer dankbaar.