[Outlook XP] Mailboxen delen op Dualboot syst. Win2k+XP

Pagina: 1
Acties:

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-01 13:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Topicstarter
Ik heb net XP naast mijn 2000 installatie gezet, maar er is iets vaags aan de hand. Als ik in win2k werk dan is D:\ de schijf waar de XP bestanden staan en E:\ is de schijf waar ik mp3's e.d. op ga zetten.

Als ik nu in Windows XP opstart dan is C:\de schijf waar 2000 op staat (dit klopt) D:\ is de schijf met mp3's :? 8)7 en E:\ is de schijf met XP files.

Kortom: Tijdens het switchen van OS worden D:\ en E:\ omgedraaid?

Tijdens de setup van XP heb ik E:\ geformatteerd (Eigenlijk werd D:\ dus gewist, daarom ben ik ook belangrijke files kwijt) Snappen jullie het nog? Ik heb duidelijk iets zeer fout gedaan, maar wat?

Nu wil ik dus OUTLOOK XP delen tussen de OS-en onderling, maar dat lukt nu ook niet. Als ik zoek vanuit XP naar een .pst file van mijn 2000 installatie dan vindt ie hem niet. Erg vaag. Ik weet dat het pst-bestand er is want in 2000 zie ik hem gewoon, maar XP wil het pst-bestand van 2000 echt niet vinden. Kopieeren van het pst-bestand en hem op een andere schijf zetten lukt ook niet aangezien de schijven steeds van letter omwisselen.

Het .pst bestand staat op c:\ in de directory C:\Documents and Settings\USERNAME\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst

En in mijn XP installatie staat ie in precies dezelfde directory.

Ik heb al gezocht in de search, maar zoiets als ik nu ondervind ben ik helaas niet tegen gekomen. Wie heeft er een oplossing?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Verwijderd

Probeer anders partitionmagic te installeren. Die kan als het goed is je drive letter omwisselen.

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-01 13:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 00:19:
Probeer anders partitionmagic te installeren. Die kan als het goed is je drive letter omwisselen.
Hmm..kan ik proberen natuurlijk, maar je hoeft daar volgens mij niet perse Partition Magic voor te gebruiken. Kan dacht ik ook in Computer Management. Maar ff wat anders, hoe kan het dat deze schijven omdraaien. Ik vind het zeer merkwaardig en mede door dit akkefietje ben ik meteen mijn foto's van mijn bezoekje aan de U.S. kwijt :X :( Gelukkig heeft een maat ook nog foto's hiervan _/-\o_ )

Ik heb voordat ik XP erop zette wel effe zitten spelen met Partition Magic 7.0. Ik wilde E:\ in 2-en delen om zo een mooie partitie voor XP te creeeren, maar tijdens het partitioneren (na de reboot) bleef het partitioneringsproces hangen op 23%. Heb toen opnieuw geboot en toen werdt de schijf hersteld. Wat me hierna op viel was dat de schijf (van 80Gb) ongeveer 20 Gig kleiner was geworden. Vandaar mijn besluit de hele schijf te formatteren via XP setup.

EDIT: Even voor alle duidelijkheid. Het gaat er nu om dat ik mijn .pst bestand uit Windows 2000 ook kan lezen in XP. In XP kan ik het pst-bestand van 2000 niet zien. Erg vreemd want hidden files staat UIT. Heeft het misschien iets met permissions van het pst-bestand te maken in 2000?

[ Voor 13% gewijzigd door jagermeister op 04-03-2003 09:19 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER