premiere MPEG exporteer-problemen

Pagina: 1
Acties:

• surfpunk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-05-2021

surfpunk

*apple macBook*

Topicstarter
op mijn systeem (amd 1.4+, msi k7t turbo, 768mb,(pc133) 3* hdd , dvd, cdr, zip, elsa geforce, XP pro) heb ik problemen met vnl premiere.

In prem6.5 kun je nu eindelijk makkelijk mpg files bakken voor bijv dvd. Probleem met mijn setup is dat ik sommige clips niet kan exporteren, dat hoeven niet perse de langste klips te zijn uit een project trouwen. In deze clips blijft premiere hangen, sterker, het hele systeem loopt er op vast. Soms helpt herstarten en opnieuw proberen, maar vaker niet. Wat soms wel wil helpen is opdelen en in 2 of 3 keer doen, maar dat kan niet de bedoeling zijn.

Het maakt trouwens niet uit of ik mpg maak voor vcd of dvd...

Zware andere taken als bijvoorbeel 14*4mpixel fotos aan elkaar plakken in photoshop in evenzoveel lagen incl maskers lukt weer wel... computer kan dus best heavy shit aan..

herkent iemand deze problemen?

Zou win2k stabieler kunnen zijn in mijn setup dan XP of juist switchen naar een intel cpu?

Mijn webcam is van lego, mijn fotocamera's zijn van Nikon, de statieven van Manfrotto, mijn snowboards van Völkl en mijn laptop van apple (maar daar mag ik op DPZ niets over zeggen)...

Verwijderd

probeer anders naar mpeg te encoden met een andere encoder plugin. werkt het exporteren van de filmpjes wel met een andere formaat dan mpeg?

• surfpunk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-05-2021

surfpunk

*apple macBook*

Topicstarter
heb in premiere 6 de ligos mpeg plugin geprobeerd en deze doet het zelfde... vastlopen...

Mijn webcam is van lego, mijn fotocamera's zijn van Nikon, de statieven van Manfrotto, mijn snowboards van Völkl en mijn laptop van apple (maar daar mag ik op DPZ niets over zeggen)...