Toon posts:

Website downloaden in Dreamweaver MX

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer is onlangs gecrasht. Al de gegevens van de website van een stichting ben ik hierdoor kwijtgeraakt. :(

Ze staan natuurlijk wel op de server van de provider. :/

Daarom wil ik nu de gehele site - inclusief de webfolders met images, css, etc. - downloaden in Dreamweaver MX. B)

Nu weet ik niet hoe dit moet. Kan iemand mij, op dit punt, a.u.b. helpen? :?

• shakkie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
Wanneer je de ftp gegevens bezit lijkt het me niet zo moeilij om even een programma als ws ftp te downloaden en de boel weer terug te halen.
Bezit je de ftp gegevens niet dan raad ik je aan om even een mailtje te sturen naar de host van je website

Verwijderd

Topicstarter
Ja ... daar heb ik niet aan gedacht.

Toch ben ik nog steeds nieuwsgierig hoe dat downloaden van een site kan via Dreamweaver. Juist omdat ik al de hele avond bezig ben geweest.

Iemand enig idee?

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 00:00:

Toch ben ik nog steeds nieuwsgierig hoe dat downloaden van een site kan via Dreamweaver. Juist omdat ik al de hele avond bezig ben geweest.

Iemand enig idee?
Dat staat echt in de manual, en anders F1

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 00:00:

Iemand enig idee?
Dreamweaver kan 'n site opzetten incl. FTP uitwisseling en het hele verhaal, echt TE simpel, F1 is een hele goeie, en dat je niet aan de optie "FTP gebruiken" had gedacht geeft eerder weer dat je op http://www.beginnersweb.nl je weg kan vinden, misschien is dit wel wat voor je en anders kan je altijd nog wat eerste tutorials vanaf http://html.pagina.nl ofzoiets plukken.

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

offtopic:
Dark Blue vraagt zicht ten eerste af hoe het je lukt om je compu te laten crashen en dan meteen je ftp settings kwijt te raken. Dat moet wel een hdd of windows fatal crash zijn geweest dan...?

Ik kan je zeggen dat het downloaden van je website met een ftp programma even makkelijk gaat als met Dreamweaver hoor, dus bijt je daar niet zo erg in vast.
Succes met de boel.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 09:52

Pelle

🚴‍♂️

Manual werk ja. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.