Ik heb een Philips 109P40 monitor. Deze is aan de rechter kan van het scherm veel minder scherp dan aan de linker kant van het scherm. Dit is al het tweede scherm dat de zelfde problemen geeft. De vorige is door Philips dus vervangen door deze. Ik begin een beetje bang te worden dat het niet alleen aan mijn monitor ligt maar bv ook aan mijn pc / videokaart. Hoe kan ik dit het beste controlleren? De onscherpte is met het OSD op geen enkele wijze weg te regelen. Het kan natuurlijk zijn dat ik twee keer een mindere monitor heb gekocht / gekregen. Tekst aan de linkerkant van mijn scherm is echt super scherp. Ik heb ook het IceAdjust programma al -tig keer doorlopen. Ook de monitor drivers zijn geladen. Is het mogelijk dat door storing van iets mijn videokaart juist zorgt voor een onscherp beeld aan een zijde van het scherm? Zou het dan niet voor het gehele beeld moeten gelden? Nu ik deze tekst typ kan ik het gewoon (van links naar rechts) van scherp naar onscherp zien lopen. Ik vind dat ik voor de prijs die ik heb betaald wel wat kwaliteit mag verwachten. Het is immers een Professional range monitor. Er staan geen speakers oid naast mijn scherm. Wel mijn PC op zo'n meter afstand (in een chieftec bigtower).
Overige gegevens:
Philips 109P40
Resolutie 1280 x 1024 @ 100 Hz
Gigabyte Maya Radeon 8500 Pro 128 Mb.
Er is ooit door iemand anders een topic hier op GoT geopend met het zelfde probleem alleen die is door gebrek aan nuttige replies als snel op slot gegaan.
Wie helpt deze wanhopige tweakert?
Overige gegevens:
Philips 109P40
Resolutie 1280 x 1024 @ 100 Hz
Gigabyte Maya Radeon 8500 Pro 128 Mb.
Er is ooit door iemand anders een topic hier op GoT geopend met het zelfde probleem alleen die is door gebrek aan nuttige replies als snel op slot gegaan.
Wie helpt deze wanhopige tweakert?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum