(extra edit: titel: [php] soort van ubb code werkt niet
ik ben bezig met een scriptje te schrijven zodat ik makkelijk sub/sup script kan schrijven en wat andere opmaak kanmerken kan gebruiken, hiervoor had ik het volgende geschreven
met deze code vervangt hij wel e maar niet het (door mij) verwachte maar niet [e] ..
toen heb ik
ervan gemaakt, dan vervangt hij helemaal niets
ik ben bezig met een scriptje te schrijven zodat ik makkelijk sub/sup script kan schrijven en wat andere opmaak kanmerken kan gebruiken, hiervoor had ik het volgende geschreven
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <? $data = file_get_contents ("/opt/www/tommy/web/www.t-h-o-m-a-s.nl/temp/macro.txt"); $data = ereg_replace (" [e]", " </td></tr><tr><td><b>", $data); $data = ereg_replace (" [/e]", " </b></td><td>", $data); $data = ereg_replace (" [l]", " <sub>", $data); $data = ereg_replace (" [/l]", " </sub>", $data); $data = ereg_replace (" [h]", " <sup>", $data); $data = ereg_replace (" [/h]", " </sup>", $data); echo ($data); ?> |
met deze code vervangt hij wel e maar niet het (door mij) verwachte maar niet [e] ..
toen heb ik
PHP:
1
2
| $data = ereg_replace (" [[e]]", " </td></tr><tr><td><b>", $data); (etc) |
ervan gemaakt, dan vervangt hij helemaal niets
[ Voor 42% gewijzigd door pietje63 op 03-03-2003 23:05 ]
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!