Spelfouten voorbehouden.
Spire (nep)orbs bij <a href="http://www.ned-cool.nl">NedCool</a>
Levering op zaterdag denk ik niet dat kan, maar waarom zou je dat willen???
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
omdat ik zon gek ben die zon spontaan id heeft en dan meteen alles de zelfde of de volgende dag nog wil hebben
btw ik zit op mijn werk en daar kan ik niets later bezorgen ivm roosters.
zijn die nep ORBs net zo goed als die orginale of zeg je van nou ... e bent gek als je tussen die prijzen nog moeilijk gaat doen
Spelfouten voorbehouden.
waar welke moet ik nemen
btw ik ging net kijken oin de ocshop maar daar is de Alpha weer als beter gemeld en niet de ORB welke moet ik nou nemen???
plz vertel me alles
wat ben ik toch ook een irritant kutkind als ik iets niet weet
sorry mensen
Spelfouten voorbehouden.
Verwijderd
(een Spire orb)
wij zijn open van 9 tot 12.30 en van 13.30
tot en met 16.30
Ron Geus Automatiseringen
Heemskerckstraat 46B
1792 AC Oudeschild, Texel
tel: 0222-322740
mail: rga@texel.com
www: www.rgacomputers.nl
Spelfouten voorbehouden.
'echte Orb: duurder, goede performance
Articooler: duurder, nog betere performance
Alpha + Delta: duurst, beste performance
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
where to buy enzo ?Op vrijdag 17 november 2000 15:06 schreef GarBaGe het volgende:
Spire Orb: goedkoop, redelijke performance
'echte Orb: duurder, goede performance
Articooler: duurder, nog betere performance
Alpha + Delta: duurst, beste performance
ziet dat ding er ook nog een beetje mooi uit want ik heb een plexiglas kast
Spelfouten voorbehouden.
deze cooler doet het zelfst beter dan die Alpha coolers. (ps. ik ga ervan uit dat het om een cooler van een cpu gaat)
ga naar www.narwal.nl besteling moet je waarschijnlijk per e-mail doen.
Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!
waar kan ik dat ding zien?
of is er geen foto van?
Spelfouten voorbehouden.
Afgelope Maandag zij hij dat ze deze week verwacht werden, maar dat ze problemen op de productie vloer hadden en het nog wel 2 of 3 weken kon duren.:'(
Spelfouten voorbehouden.
das klote voor je manOp vrijdag 17 november 2000 15:46 schreef abwouters het volgende:
Als je bij Narwal besteld kun je nog wel ff wachten, ik sta daar namelijk elke maandag voor de deur te zeurenof ze hem al binnen hebben. (ik woon namelijk in Tilburg)
Afgelope Maandag zij hij dat ze deze week verwacht werden, maar dat ze problemen op de productie vloer hadden en het nog wel 2 of 3 weken kon duren.:'(
daar word je toch helemaal
Spelfouten voorbehouden.
Verwijderd
http://www.pcrescue.nl/
fop 38 toch wel iets leuker.:)
http://www.cooltium.com
moet je eens op deze site van GlobalWin kijken. kun je alle specs van de coolers zien.
mijn vaders zaak zit ernaast :0 de pretorius straat is datOp vrijdag 17 november 2000 15:51 schreef Hooi het volgende:
Als je een Spire Orbje wilt hebben moet je even met deze heren contact opnemen, zitten in Oost, vlakbij de Linnaeusstraat
http://www.pcrescue.nl/
Spelfouten voorbehouden.
is dat wel een goe didng dan wat jij bedoeld of neit???? ik word er helemaal gestoord van van welke ik meot kopen ik meen het serieusOp vrijdag 17 november 2000 16:11 schreef raptile het volgende:
[..]
mijn vaders zaak zit ernaast :0 de pretorius straat is dat
hij moet goed koelen en hij meot er mooi uitzien omdat mijn kast van plexiglas is
Spelfouten voorbehouden.
Verwijderd
handige site waar ze veel koelers hebben.
een superorb schijnt niet slecht te zijn en is ook nog is niet zo duur en hij ziet er goed uit dus dit is misschien wel iets wat je zoekt. oja als je een Abit K7T(Raid) hebt dan zou ik hem niet kopen want dan kun je hem flink gaan bewerken als hij wil passen.
ik heb een A7V maakt dat wat uit??Op vrijdag 17 november 2000 16:33 schreef iefje het volgende:
www.coolerguys.com
handige site waar ze veel koelers hebben.
een superorb schijnt niet slecht te zijn en is ook nog is niet zo duur en hij ziet er goed uit dus dit is misschien wel iets wat je zoekt. oja als je een Abit K7T(Raid) hebt dan zou ik hem niet kopen want dan kun je hem flink gaan bewerken als hij wil passen.
ik hoorde net dat de vierkante koeler beter is dan de ronde klopt dat:?
Spelfouten voorbehouden.
Verwijderd
Alle tests waar er zogenaamd een betere koeler dan de Alpha is gevonden, zijn de Alpha's altijd uitgevoerd met een mindere fan erop.
Zo hebben ze de FOP38 met DeltaHP vergeleken met een Alpha 6035 met een Delta MP fan. (Levert dus bijna 50% minder luchtverplaatsing)
En NOOIT met de PEP66. En aangezien jij een A7V hebt moet die passen.
... Maar mooi ... neee.. lelijk ding. Golden Orb is wel mooier, koelt alleen matig.
PC-Rescue heeft dat Ma324'tje die vierkante Spire dus voor F17,50 en die koelt al beter.
De enige Orb die echt goed koelt is de Super Orb. Maar dan moet je weer naar de OC-Shop
en koeld die ORB dan weer net zo goed als die Alpha of niet?Op vrijdag 17 november 2000 17:03 schreef Hooi het volgende:
De beste koeler is nog altijd de Alpha PEP66 met een Delta60HPfan (of twee) past alleen vaak niet op het mobo.
Alle tests waar er zogenaamd een betere koeler dan de Alpha is gevonden, zijn de Alpha's altijd uitgevoerd met een mindere fan erop.
Zo hebben ze de FOP38 met DeltaHP vergeleken met een Alpha 6035 met een Delta MP fan. (Levert dus bijna 50% minder luchtverplaatsing)
En NOOIT met de PEP66. En aangezien jij een A7V hebt moet die passen.
... Maar mooi ... neee.. lelijk ding. Golden Orb is wel mooier, koelt alleen matig.
PC-Rescue heeft dat Ma324'tje die vierkante Spire dus voor F17,50 en die koelt al beter.
De enige Orb die echt goed koelt is de Super Orb. Maar dan moet je weer naar de OC-Shop
Spelfouten voorbehouden.
Verwijderd
Je post nu wat en begint elke keer binnen 10 minuten te mekkeren dat er niemand reageert
Wij zitten hier niet alleen om jou een dienst te bewijzen! We willen je best helpen, maar begin niet te fokken met zinnetjes als 'niemand?' 'voor de laatste keer' 'wie zwijgt stemt toe' etc.
/me kan daar helemaal niet tegen
ik had commentaar gekregen over dit topic vandaar dat ik zei voor de laatste keer omdat ik zo aan het zeuren benOp vrijdag 17 november 2000 18:43 schreef WOrKstation het volgende:
raptile: één wijze raad: doe het rustig aan
Je post nu wat en begint elke keer binnen 10 minuten te mekkeren dat er niemand reageert
Wij zitten hier niet alleen om jou een dienst te bewijzen! We willen je best helpen, maar begin niet te fokken met zinnetjes als 'niemand?' 'voor de laatste keer' 'wie zwijgt stemt toe' etc.
* raptile kan daar helemaal niet tegen
Spelfouten voorbehouden.
AMD Athlon 900@900
A7V MOBO
ASUS GeForce2 DELUXE DDR GTS
256 SDRAM PC-133
SBlive 1024 4point surroundsound
300WATT voeding in een BIGTOWER van MYCOM
iiyama 19" flatscreen (visionmaster pro 450)
dat was het wel zon beetje
<@RapTile|Nw> system info: [operating system] (Windows ME (4.90 - 3000)) [memory] (Usage: 181/256MB (70.70%) [||||||||||]) [cpu] (1-AMD K7 (0.18 µm) {4} @~906.3MHz) [Graphics Card] (GeForce2 GTS) [resolution] (1280x1024) [uptime] (30m39s)
het proggie PC PROBE dat bij het moederbord zat geeft aan dat er iets niet goed is met de +3,3v want die knipperd elke keer
Spelfouten voorbehouden.