Toon posts:

geluid gaat slepen....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mögge,

ik heb een SB Audigy live kaartje en normaal CD's draaien gaat perfecto. (denk ik)

nu merk ik sins een weekje dat wanneer ik via kazaalite of de mediaplayer een mp3 aanklik dat deze zeg maar normaal starten maar naar een seconde iets in snelheid gaan vertragen (wat je duidelijk kan horen)

heeft iemand een oplossing hiervoor

Verwijderd

Als ik mijn geluidskaart standaard instaleer dan heb ik er een raar progje bij hierbij kan ik het geluid vertragen en allemaal andere zooi instellen. Mischien heb jij dit ook en per ongeluk wat versleept ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
dat is het hem net, ik heb niets verandert.... het muziekje start gewoon maar je hoort hem na een seconde langzamer gaan spelen....(bijna een octaaf)

Verwijderd

(denk ik)
Wat heb je allemaal geprobeerd?

Wat voor drivers gebruik je? Wat voor OS?
nu merk ik sins een weekje...
Wat heb je (of wat is er) een week geleden veranderd in je configuratie?
...dat wanneer ik via kazaalite of de mediaplayer een mp3 aanklik...
Heb je het probleem alleen in specifieke toepassingen (lees: kazaalite/mediaplayer), of heb je het altijd, zonder uitzondering? Dat helpt je om het probleem te lokaliseren (om te kijken dus of het globaal voor je geluidskaart geldt of slechts veroorzaakt wordt door sommige programma's).

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 17:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Creative SB Audigy en gebruik de Creative stuurproggie versie: 5.12.1.253 van 12-08-2002. Mijn OS is XP home....

Ik heb niets in mijn configuratie verandert.

En het probleem doet zich momenteel voor wanneer ik mp3 afspeel in kazaa of mediaplayer. Wanneer ik een mp open met Realone gaat het ook goed.
Wanneer ik rechtstreeks een CD afdraai is er ook niets aan het handje....

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:57
Ik denk (maar ben niet zeker) dat kazaa en mediaplayer DirectSound gebruiken om geluid af te spelen, terwijl Realone gewoon waveout gebruikt.
Indien je dat nog niet gedaan had kan je dus eens proberen of het installeren van DX9 je probleem oplost.

VirtualDJ 2026 - Fast Image Resizer - Instagram

Pagina: 1