[WCIII b.net] hackers en lamers

Pagina: 1
Acties:

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-01 19:17
Ikzelf ben al een hele lange tijd een zeer tevreden Warcrafter. Ik heb het spel voornamelijk gekocht voor de multiplayer en heb na een trainingsaccount gehad te hebben, nu een echt account wat ook zeer goed loopt.
Ik kom nu alleen steeds vaker van die kleine kleuters tegen die maphack gebruiken en op het eind als ze geownt zijn farms e.d. gaan hiden.
Ik heb al zeker 14 mails inclusief replays naar Blizzard gestuurd waarin het duidelijk te zien is dat er een hack gebruikt is.

Wat is hier nou het nut van :? Ik bedoel, als je het spel niet kan, doe het dan ook niet óf ga oefenen in de single player, maar ga niet lopen lamen en het voor anderen verpesten.
Sowiezo erger ik me soms een beetje aan n00bs die direct bnet aanklikken. Want als je dan toevallig bij zo'n iemand komt, is alles nieuw en word je gekilled. Ga dan eerst een beetje de basics kennen in een custom/single player.

Wie hebben er nog meer ervaring met dit soort lame acties en vooral, hoe gaan jullie ermee om. Het lijkt me ook wel eens leuk om hier te vragen of er hier cheaters zijn (denk niet dat er iemand voor uit komt maar goed)

Verwijderd

Blizzard doet niks met je mails dus bespaar jezelf de moeite, ze weten waar ze die cheats kunnen vinden en als ze ze willen patchen oid dan doen ze dat maar verwacht er niet teveel van. Kijk maar naar Diablo II, dat sterft nu ook een langzame dood door cheats en hacked items net zoals Diablo I.

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:45

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 21:54:
Blizzard doet niks met je mails dus bespaar jezelf de moeite, ze weten waar ze die cheats kunnen vinden en als ze ze willen patchen oid dan doen ze dat maar verwacht er niet teveel van. Kijk maar naar Diablo II, dat sterft nu ook een langzame dood door cheats en hacked items net zoals Diablo I.
dat is niet waard er zijn al 2x iets van 20.000 accounts gedelete! Dus ze proberen wel wat te doen, maar het probleem is dat ze er weinig tegen kunnen doen. ALs er een populair spel is met een beveiliging dan zie je tog ook dat er na 15 min een patch/crack/hack op inet te vinden is of niet? Dat gebeurt dus pcies hetzelfde met B.net

This is the Way.

Verwijderd

jewel blizzard doet WEL WEL WEL wat met die mails. In de afgelopen tijd zijn er al heel wat accounts gereset en IP's gebanned vanwege maphackers. Een tijdje geleden is daar op replayers.com nog behoorlijk wat om te doen geweest.

en verder: tja, je kunt er weinig tegendoen. Het is een beetje hetzelfde als een n00b ally hebben in RandomTeam: kwestie van de game afmaken en door naar het volgende. Voor meer info verwijs ik je naar het grote wc3 topic :)

• internetinfo
Blizzard doet er wel wat aan, mensen denken alleen dat ze er geen hol aan doen omdat ze nooit een replay terug sturen. Maar dat is logisch, omdat het adres misschien 1000 mail per dag krijgt :z

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07-2025

DeX

internetinfo schreef op 03 maart 2003 @ 22:13:
Blizzard doet er wel wat aan, mensen denken alleen dat ze er geen hol aan doen omdat ze nooit een replay terug sturen. Maar dat is logisch, omdat het adres misschien 1000 mail per dag krijgt :z
blizzard doet er in ieder geval wat aan..
Ander ga je gewoon proberen te counterstriken :P
En die hebben geen mail adress.. (en gok eens waarom)

• internetinfo
DeX schreef op 03 March 2003 @ 22:17:
[...]

blizzard doet er in ieder geval wat aan..
Ander ga je gewoon proberen te counterstriken :P
En die hebben geen mail adress.. (en gok eens waarom)
Counterstike... :X
Dat heb ik echt lang gedaan, maar al die wallhacks e.d. daar word ik echt kwaad om. Vooral dat sommigen ( sommige :? ) nu van die speciale packs hebben dat units meer opvallen.
Nee, dat staat er bij mij niet meer op.

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Hoe weet je zo zeker dat men cheat? Ik bedoel post eens wat van de replays hier als wil.

• internetinfo
Apocrypha schreef op 03 maart 2003 @ 23:00:
Hoe weet je zo zeker dat men cheat? Ik bedoel post eens wat van de replays hier als wil.
Brakke zin of ben ik moe :?

Anyway, ik weet zelf heel goed of iemand cheat ja of nee. Als er iemand opeens in de muur verdwijnt, of als iemand na 4 headshots rustig door blijft lopen of als mensen je in het donkerste hoekje zien zitten is voor mij de kous af.
Voor dat laatste weet ik dat als je je brightness omhoog zet dat het al kan helpen, maar je hebt dus ook colour patches ofzo, heb ze zelf nooit gezien.

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

internetinfo schreef op 03 maart 2003 @ 23:04:
[...]

Brakke zin of ben ik moe :?

Anyway, ik weet zelf heel goed of iemand cheat ja of nee. Als er iemand opeens in de muur verdwijnt, of als iemand na 4 headshots rustig door blijft lopen of als mensen je in het donkerste hoekje zien zitten is voor mij de kous af.
Voor dat laatste weet ik dat als je je brightness omhoog zet dat het al kan helpen, maar je hebt dus ook colour patches ofzo, heb ze zelf nooit gezien.
We hadden het over Warcraft III of ben ik moe :?

• internetinfo
Apocrypha schreef op 03 maart 2003 @ 23:05:
[...]

We hadden het over Warcraft III of ben ik moe :?
Ik ben moe want ik dacht dat je het over CS had |:( |:( :D

Anyway, hetzelfde verhaal voor Warcraft. Met Warcraft is vooral de maphack goed te herkennen in replays. Denk hierbij dus aan kringen rond je base zonder dat ze je gescant hebben (in de eerste 2 minuten bijvoorbeeld). Denk aan opwachten bij een hero rush (ook eerste 2 minuten).

Tweede zaak is dat de disc hack in is geweest, dit kan je niet echt bewijzen, al kan je wel een sterk vermoeden hebben als jij zelf nooit lagt. Maar dat zijn natuurlijk geen harde feiten.

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

internetinfo schreef op 03 March 2003 @ 23:09:
[...]

Ik ben moe want ik dacht dat je het over CS had |:( |:( :D

Anyway, hetzelfde verhaal voor Warcraft. Met Warcraft is vooral de maphack goed te herkennen in replays. Denk hierbij dus aan kringen rond je base zonder dat ze je gescant hebben (in de eerste 2 minuten bijvoorbeeld). Denk aan opwachten bij een hero rush (ook eerste 2 minuten).

Tweede zaak is dat de disc hack in is geweest, dit kan je niet echt bewijzen, al kan je wel een sterk vermoeden hebben als jij zelf nooit lagt. Maar dat zijn natuurlijk geen harde feiten.
Ik zou toch wel graag wat replays willen zien als dat mogelijk is :), ik bedoel er zijn ook veel noobs die denken dat ze goed zijn en iedereen die hun verslaat is een cheater. Dit soort gasten verzieken het spel dus ook, want er zijn ook mensen die gewoon goed zijn.

• internetinfo
Heb op dit moment maar één replay beschikbaar en die post ik ook met plezier.

Downloadable op mijn server.

dit gaat hij niet leuk vinden, ik heb nu namelijk 128 upstream :X

edit:

Slap excuus, niemand zal het geloven, maar deze game was ik niet. Was wel bij mij thuis, maar ik ben het iemand aan het leren :) Voor mensen who cares, mijn account is Portato

[ Voor 30% gewijzigd door internetinfo op 03-03-2003 23:16 ]

• DeX

DeX

Maphackers zijn over het algemeen makkelijk te herkennen als ze je "afsnijden". Ik zie het wel eens vaker als ik onderweg ben een expansion aan te vallen dat ze me net toevallig tegemoet lopen.

Of als iemand in een team game je alvast verteld waar ze zitten en welke ras het is. Waarbij ik zeg: Well, see if you can win by yourself.

Wat ook een goed truukje is, in team games al je info geven aan de tegenpartij. en vervolgens vertrekken.

Ah cheaters zijn net als ziektes. Iedereen komt ze tegen. Niemand vind ze leuk. maar het is een goed excuus om thuis te blijven

• internetinfo
Wat tegenwoordig ook helemaal blits is, is backstabben. Even voor de mensen die het niet kennen: Een backstabber is dus iemand die het leuk vind om accounts te verneuken. Hij doet een RT game, maakt evt een hero en destroyed zijn ally/eigen base. Díe mensen moeten ze echt direct bannen zonder een waarschuwing van een maand.

• DeX

DeX

internetinfo schreef op 03 March 2003 @ 23:27:
Wat tegenwoordig ook helemaal blits is, is backstabben. Even voor de mensen die het niet kennen: Een backstabber is dus iemand die het leuk vind om accounts te verneuken. Hij doet een RT game, maakt evt een hero en destroyed zijn ally/eigen base. Díe mensen moeten ze echt direct bannen zonder een waarschuwing van een maand.
Ik heb het 1 keer meegemaakt..
echt triest!!!
net als die Smurfers... :|

• internetinfo
DeX schreef op 03 March 2003 @ 23:29:
[...]

Ik heb het 1 keer meegemaakt..
echt triest!!!
net als die Smurfers... :|
Ik had er laatst een ja, die vond het lollig om met acolytes te gaan rushen, mass acolyte te maken en die direct naar dragons te sturen en mij dan potverdikkeme ook nog om gold vragen (!).

* internetinfo is ook niet echt 100% into de kreten, wat zijn smurfers? :+

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 23:45

NoTimeRemains

I know

hoge lvl speler die een nieuwe acc maakt om wat rond te klote

This is the Way.

• internetinfo
Mwja, ik ben zelf level 15 en heb ook een lvl 2 account wat ik nog gebruik. Ik speel zelf voor plezier én stats en als ik met iemand voor het eerst AT doe en ik wil graag even winnen, gebruik ik die acc als eerst om ook even zijn skills te checken. Maar om dan direct te gaan k#$%eren...

[ Voor 3% gewijzigd door internetinfo op 03-03-2003 23:37 ]

Pagina: 1