Palm M515 USB en Windows XP, maar geen Hotsync

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort mijn oude Palm IIIxe 'ingeruild' voor een M515. Tevens ben ik daarbij van een seriele naar een USB-versie overgestapt. Bij de oude ging synchroniseren met Outlook geweldig. Met mijn huidige Palm kan ik niet eens synchroniseren. Krijg dan de melding
Unable to initiate HotSync operation because the port is in use bij another application.
Ik heb dit bij al mijn USB poorten geprobeerd, maar het lukt me voor geen meter. Heb reeds de nieuwste Palm Desktop software gedownload (versie 4.1), drivers gedownload van de Palm-website, maar het wil me niet lukken.

Ben zeer benieuwd of er meer mensen zijn die dit probleem herkennen en mij hiermee willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-01 21:40

E-Mile

Danteezy!

Blijkbaar zijn je drivers voor HotSync niet goed geinstalleerd, of je USB Drivers zijn niet helemaal goed probeer wat dingen te herinstalleren misschien

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem alleen bij mij geeft ie deze melding alleen als ik via infrarood wil synchroniseren (en ook dan niet iedere keer - lekker onvoorspelbaar dus)... Bij synchroniseren via USB doet ie het altijd.

Heb er ook nog geen oplossing voor gevonden tot nu toe. Heb idd ook de nieuwste Desktop versie downgeload (volgens mij versie 4.1.1 maar hielp bij me ook niet). Een wat verouderede discussie maar goed, misschien dat er inmiddels wel weer mensen zijn die er meer over weten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 17:34 . Reden: tekst toegevoegd ]