Toon posts:

XP account

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal accounts aangemaakt onder winxp home
als ik bv in account 1 iets installeer en een snelkoppeling laat maken dan zie ik deze snelkoppeling ook bij account2.
hoe kan ik dit veranderen. Hij mag namelijk niet te zien zijn onder account2.

Nu heb ik met google en bij de zoek optie van tweakers gekeken maar ik kan niks vinden :(

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Als ie bij alle accounts te zien is, staat de snelkoppeling in c:\documents and users\all users\startmenu. Als je hem daar weghaalt en naar c:\documents and users\account1\startmenu verplaats ziet alleen account1 hem.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Dan moet je in "C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu" deze snelkoppeling verwijderen en hem plaatsen in "C:\Documents and Settings\%username%\Start Menu".

Verwijderd

Topicstarter
okay maar je kan niet ergens instellen dat als je in account1 iets installeerd alleen account1 dit ziet.? Je moet dan altijd de andere account bijwerken.?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Klopt. De meeste software installeerd alles voor alle gebruikers. Ik ken maar een paar pakketten die daadwerkelijk vragen voor welke gebruiker het moet zijn. Je zal dus e.e.a aan snelkoppelingen moeten verplaatsen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:28

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 21:30:
okay maar je kan niet ergens instellen dat als je in account1 iets installeerd alleen account1 dit ziet.? Je moet dan altijd de andere account bijwerken.?
Bij veel installaties vraagt hij er ook om. :)
Pagina: 1