Mijn buurman heeft net een nieuwe dell gekocht met een ati radeon 9700 videokaart. Nu vroeg hij aan mij of ik de tv-out aan wou sluiten. Ik heb inmiddels aardige ervaring met nvidia kaarten wat betreft de tv-out dus s8 dat dit ook wel moest lukken.
Nu zit er op de achterkant van de videokaart een tv-out aansluiting alleen is dat geen standaard aansluiting. Dus geen s-video of Tulp (composite). Nu past er wel een s-video kabeltje in maar worden niet alle pinnetjes gebruikt.
Ik heb ook de grote tv-out faq gelezen!!!!
Dus ik alles aangesloten instellingen op pal gezet tv-out op primair beeldscherm maar er blijft alleen maar zwart-wit beeld uitkomen. Nu wil ik het gaan proberen met Tulp kabeltje alleen heeft mijn buurman geen verloop kabeltje bij de PC gekregen. Dus kan ik dat niet testen. Ook is er op het secundaire scherm op dat moment een soort wazige afbeelding van het bureau blad te zien.
Dus ik heb eigenlijk de volgende vragen:
1 Heeft iemand enig idee waar ik een verloop kabeltje kan kopen?
2 Moet dell als ik daarom vraag toch z`n kabeltje leveren?
3 Is het clonen niet mogelijk aangezien ik van die vage vlekken krijg?
4 Is er niet iets voor ati kaarten zoals tv-tool?
Nu zit er op de achterkant van de videokaart een tv-out aansluiting alleen is dat geen standaard aansluiting. Dus geen s-video of Tulp (composite). Nu past er wel een s-video kabeltje in maar worden niet alle pinnetjes gebruikt.
Ik heb ook de grote tv-out faq gelezen!!!!
Dus ik alles aangesloten instellingen op pal gezet tv-out op primair beeldscherm maar er blijft alleen maar zwart-wit beeld uitkomen. Nu wil ik het gaan proberen met Tulp kabeltje alleen heeft mijn buurman geen verloop kabeltje bij de PC gekregen. Dus kan ik dat niet testen. Ook is er op het secundaire scherm op dat moment een soort wazige afbeelding van het bureau blad te zien.
Dus ik heb eigenlijk de volgende vragen:
1 Heeft iemand enig idee waar ik een verloop kabeltje kan kopen?
2 Moet dell als ik daarom vraag toch z`n kabeltje leveren?
3 Is het clonen niet mogelijk aangezien ik van die vage vlekken krijg?
4 Is er niet iets voor ati kaarten zoals tv-tool?
[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?