Een groot virus in dit land zou catastrofaal zijn, en ook heel snel over de gehele wereld versprijd zijn, via alle mensen die via NL, of vanuit NL de hele wereld over vliegen.
Het is overigens niet verbazinwekkend dat Runderen, schapen, Varkens, pluimvee, MENSEN, etc. zoveel antibiotica en preventive inentingen krijgen. Noorse zalm uit Kwekerijen word ook stuk voor stuk ingespoten. En dat is allemaal om ziekten, die bij normale populaties niet of nauwelijks voor zouden komen, die bij OVERBEVOLKING weelderig kunnen tieren de baas te blijven. Gastheren voor virussen hier genoeg 475 per KM2. Ik heb 't ook weer eens aan de lijve ondervonden met de laaste carneval, een hele stevige griep, en velen met mij.
Dus ja als ik 't geld heb vlucht ik naar Australie, ook voor oa mijn gezondheid ja.
Wat de regering kan doen met een virus'aanval'? texel, Aruba, Curasau afhuren voor de zieken. Ze zullen echter pappen en nathouden, tot 't einde... (politicie te bang om de macht te verliezen, door 'n verkeerde beslissing)
edit:
leesbaarheid, ik ben nogal slecht in taal

edit:
Je hoeft je post niet te ondertekenen aangezien je naam er al naast staat

[
Voor 18% gewijzigd door
Verwijderd op 13-03-2003 09:53
]