Toon posts:

Netwerk-> Programma's delen, moet kunnen toch

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Programma's die niet 20.000 instellingen doen in je registry werken wel, word is niet zo'n pakket ;)

--Ray

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hangt vna het programma af
als het programma ook DLL's en registersleutels nodig hebt, zal je op zijn minst een "netwerk" installatie moeten doen, zodat op j emachine de registersleutels aanwezig zijn en ze ook de juiste locatie voor de DLL's aanwijzen

met oude dos progs maakt he tidd niet uit, maar met win9x zul je iets meer moeten doen, plus dat he progrmma dat ook moet ondersteunen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat je wel kan doen is het programma op je computer installeren en dan ipv op je c-schijf op een netwerk-schijf zetten, dan zet ie wel alle instellingen goed op je pc, maar het prog zelf staat op je server

Verwijderd

Op vrijdag 17 november 2000 13:40 schreef jumperFreed het volgende:
Dat verklaart waarom 't dus niet lukt :)
Nou bedankt, was dus toch een domme vraag :)
Ok weet ik ook weer wat meer
Domme vragen bestaan niet, wel domme antwoorden :D

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Uhm ja, maar op een andere pc zul je dat programma (meestal) nog steeds niet kunnen gebruiken...

(Word heeft trouwens gewoon een netwerksetup, setup /a ofzo)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 november 2000 14:33 schreef teigetjuh het volgende:
Wat je wel kan doen is het programma op je computer installeren en dan ipv op je c-schijf op een netwerk-schijf zetten, dan zet ie wel alle instellingen goed op je pc, maar het prog zelf staat op je server
He ja die is ook wel leuk, stom dat ik daar zelf niet op kom he, bedankt (shit wat voel ik me nu een dumb ass |:( :) )

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 november 2000 14:38 schreef Onno het volgende:
Uhm ja, maar op een andere pc zul je dat programma (meestal) nog steeds niet kunnen gebruiken...

(Word heeft trouwens gewoon een netwerksetup, setup /a ofzo)
Hmm ga ik ff naar zoeken/ proberen, thanx *D

Verwijderd

Op vrijdag 17 november 2000 13:35 schreef Yarvieh het volgende:
word is niet zo'n pakket ;)
Daarvoor hebben ze dan ook een netwerkinstall daarvoor uitgevonden *D

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 19:18

killercow

eth0

ik install gewoon alles via een network drive, zo staat alles op m'n server en kan ik het op alle pc's gebruiken, zelf spellen draaien zo perfect alleen gaat ie dan wel bandvreedte trekken.

ik ben voor network drives, want meestal zijn die network install niet helemaal 100%

openkat.nl al gezien?

Verwijderd

Netwerkinstallatie van een pakket als Office is helemaal niets mis mee....
je moet enkel wel beetje weten waar je allemaal mee bezig bent... :9~

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
ik ben voor network drives, want meestal zijn die network install niet helemaal 100%
Uhhh? Wat denk je wat een netwerk installatie doet? Juist... installeren op netwerkschijf, maar dan zo, dat de programma's vanaf meerdere pc's gestart kunnen worden.
Als jij normaal iets als Office installeert op een netwerkschijf, zul je die echt niet vervolgens ook op een andere computer kunnen gebruiken...

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 19:18

killercow

eth0

bij mij wel hoor, ik install gewoon eerst via de ene pc op de netwerk schijf en daarna via de andere in de zelfde dir..

ik heb vaak genoeg problemen gehad met network installs omdat die opties meestal achteraf als extratje worden toegevoegd en niet prioriteit hebben.

ik heb op de client pc'sniet eens meer een echt program files dir omdat toch bijna alles op de network drive staat.

en ja office 2000 werkt perfect op die manier

openkat.nl al gezien?

• mossel
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Niet echt een oplossing, heb je 5 keer een office installatie op je server. Vreet ruimte, en als de Server crasht kan je op elke PC weer Office installeren :(

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]

Verwijderd

waar zit dat netwerk installatie in office(xp)?ik kan het nergens vinden op inet.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

:z :z topic is nog van 2000

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.