[Powerpoint] Icons weg na Pack and Go

Pagina: 1
Acties:

• activeX1
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:25
Ik ben bezig met een powerpoint presentatie, die uit verschillende onderdelen bestaat.
-Een aantal powerpoint presentaties,
-Een aantal word documenten,
-Een tweetal pdf-jes.
Ik heb een jpeg als achtergrond en wil dus maken dat als een gebruiker op een hyperlink klikt dat die presentatie afgebeeld wordt of dat bepaalde word document.
Nadat ik de presentatie gemaakt heb, kies ik pack and go, en gebruik include linked files.

1) als ik de powerpoint presentatie toevoeg (met insert, object, en dan de ppt selecteer) dan werkt dit oke. Als ik hier een custom icoon aan hang dan werkt dit niet als de presentatie wordt afgespeeld. In plaats van mijn eigen icoon, staat hier dan weer het normale icoon (standaard windows). (ik heb ook link file aangevinkt)

2)als ik een word document koppel op dezelfde manier als het powerpoint bestand, dan werkt deze niet meer als ik de presentatie bekijk na een pack-and-go. Als ik er dan weer een hyperlink van maak, dan werkt het weer wel.

3)Als ik een link wil maken naar een webpagina, door insert, hyperlink dan krijg ik een foutmelding: cannot locate internet server... waar zou dit aan kunnen liggen?

4)Hoe kan ik een venster weergeven waarbij ik de keuze heb om aan het eind van de presentatie terug te keren naar het begin of om de presentatie af te sluiten?
Ik maak er een .exe van omdat deze presentatie op een cdrom moet komen.
Thanks!