Allied Telesis CentreCOM 210T

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-08 11:40

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Topicstarter
He ik heb hier een of andere Allied Telesis CentreCOM 210T liggen, volgens mij een tester voor bijv. een UTP netwerkkaart. Weet iemand wat dit ding waard is als ik hem verkoop? Ik weet niet wat de site van die mensen is dus prijzen opzoeken gaat niet zo makkelijk.

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Helaas, als je naar Allied Telesyn surft (de nieuwe naam, www.alliedtelesyn.com), dan zie je dat het een 10Base-T transceiver is, een apparaatje om een computer met een AUI-poort (de connector voor de eerste versie van Ethernet, 10Base-5 ofwel ThickWire), aan te sluiten op een modern UTP-netwerkje (10Base-T).
Als je naar www.inmac.nl gaat en op de homepage zoekt op "210t", vind je dat ze momenteel daar of f.62,--, of f.79,-- doen (dronken voorraadbeheerder ?).
Een paar jaar geleden waren ze populair om oude systemen op moderne netwerken aan te sluiten, maar tegenwoordig zijn de oude systemen druk aan vervanging toe, dus komen er aardig wat van deze dingetjes op de 2e hands markt.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-08 11:40

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Topicstarter
Bedankt voor je info!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Heb van Allied Telesyn nog een leuk 100Mbit kaartje gehad met 2 optical ingangen :)
Ding bleef helaas zijn IRQ niet behouden onder NT op mijn ouwe server (met nog net geen flashable BIOS :( ). Enige manier was em hard een IRQ in windoos 98 geven, rebooten en dan zag NT hem. Bij de eerstvolgende NT reboot was ie zijn IRQ weer kwijt.......
3com heerst! :)

de betaler vervuilt