CUE Sheet, Cover maken?

Pagina: 1
Acties:

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:22

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Hoi,

Ik heb net een CD geript en heb deze geript naar een .wav met een cue-sheet, deze CD wil ik dus gaan gebruiken met mijn drive-in en maak dus uit veiligheid even een kopie van die CD.

Nu, ik heb dus een CUE sheet, maar nu wil ik een achterkant maken voor deze CD, met welk programma maak ik van een CUE sheet een achterkantje voor een CD?

Tnx!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

een CUE sheet heeft niets met een voor of achterkantje te maken. In Nero zit bijvoorbeeld wel een een editor voor frontjes en cd covers. Mocht je bedoelen dat je de nummers van de cd wil hebben moet je eens zoeken naar CDDB (Nero ondersteund ook dit). Anders moet je je vraag duidelijker formuleren

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

In Nero zit normaal een proggie om covers te maken. --> Cover Designer

Verder snap ik nie echt wa rippen-->.wav?? en Cue sheets met voor- en achterkantjes te maken hebben

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:22

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Ok even voor de duidelijkheid.
PERFORMER "Various Artists"
TITLE "DAMN! 6 (Disc 1)"
FILE "Damn!.6.cd1.wav" WAVE
TRACK 01 AUDIO
TITLE "Nu Flow"
PERFORMER "Big Brovaz"
INDEX 01 00:00:00
TRACK 02 AUDIO
TITLE "Mundian To Bach Ke"
PERFORMER "Panjabi MC"
INDEX 00 03:18:37
INDEX 01 03:20:48
TRACK 03 AUDIO
TITLE "Boys Of Summer"
PERFORMER "DJ Sammy"
INDEX 00 06:41:18
INDEX 01 06:43:33
TRACK 04 AUDIO
TITLE "Freeloader"
PERFORMER "Driftwood"
INDEX 00 10:44:02
INDEX 01 10:46:05
Daar staan dus tijden in, artiest, titel e.d.

Dus nu vraag ik me af of er een prog is wat met die gegevens een achterkant voor een CD hoesje kan maken!

[ Voor 10% gewijzigd door Snow_King op 03-03-2003 21:26 ]

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 10:52
mijn eigen (nog in ontwikkeling zijnde ) covermaker www.nodnl.net/mans/cover/gen.php Ik moet nog een keer een fatsoenlijke 8er kan maken en iets verzinnen hoe je andere lijsten en zo kan maken (heb wel ideeen maar geen tijd)

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)