Toon posts:

Mozilla 1.3a en gxine streams werken niet

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop met RedHat 8 en mozilla 1.3a.
Ik heb gxine geïnstalleerd, maar het bekijken van streams vanaf het net werkt niet.
xine doet het prima en gxine ook, files van alle types vanaf de harddisk doen het gewoon prima, maar als ik op een stream click, start gxine gewoon op maar geeft dan de melding:

xine engine failed to start.

No input plugin found.
Maybe the file does not exist, has wrong permissions or
url syntax error

iemand een idee?

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:15
Jawel, blijkbaar is er geen input plugin voor het type stream dat je probeert af te spelen. Wat laat die melding aan duidelijkheid te wensen over? Heb je zelf al gezocht hoe je dit zou kunnen oplossen? Om wat voor type stream gaat het uberhaupt?

Deze topicstart vind ik eigenlijk toch echt iets te mager, in de categorie 'het werkt niet dus laat ik het maar meteen op GoT vragen'. Iets meer zelf moeite doen verwachten we eigenlijk wel, zoals je ook in dit topic kunt lezen: [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml].

En als je dat al hebt gedaan, geef dan bij een volgend topic meer informatie, zoals versies van xine, wat voor stream (bv. een URL van een pagina met stream die niet werkt), waar je hebt gezocht en wat daar uitkwam (en waarom dat het probleem niet oplost).

Dit topic gaat dicht.

Dit topic is gesloten.