Toon posts:

[Win2K] scherm resolutie probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb een nootb compaq presario 1800 met W2000 erop.
1) mijn probleem is dat hij vastloopt en wanneer hij wel werkt dan krijg ik in mijn scherm het beeld niet perfect, namelijk men ziet dat hij het beeld niet kan vast houden en dus blokjes laat zien wanneer men er overheen gaat dan is het weer goed maar de volgende keer ziet men in het scherm alle onregelmatigheden.

2) bij het opstarten krijg ik de fout melding
( Safe to disk file not found)
( safe to disk feature is disabled at required for OS withe native save to disk support.example Windouws 2000.)

nu moet ik zeggen dat hij is weg geweest voor reparatie maar dit heb ik terug gekregen met foutmelding.

Robin :'(

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 20:06

megaleo

Special member

Stuur hem weer terug. Met de mededeling erbij dat zei nog voor een extra probleem hebben gezorgd. En dat zei dat maar ff fijn kosteloos gaan oplossen. :)

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

Dan heb je een fout gerepareerde laptop terug gekregen. 9 van de 10 keer krijg je ze trouwens terug met harddisk compleet leeg.....

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
je ken natuurlijk ook gewoon formatten maar als het aan de BIOS ligt terugsturen die HAP!

Verwijderd

Topicstarter
dank jullie voor de antwoorden maar hellaas zat de fout van het scherm er al in maar niet van ( safe to disk file )

Robin

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hoi Robin098... welkom op GoT en in Windows Operated Systems :)

Zou je de volgende keer je OS in de topictitel willen vermelden? Zie ook: Windows Operated Systems Policy

Voor overige policy's en forumrichtlijnen adviseer ik je om het volgende even door te lezen: GoT's huisregels

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1