nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Eerst even een vraagje : WAAROM moet die eraf?
geen pics...
je hebt als je goed kijkt 4 plastic pinnetjes zitten aan de hoeken van dat ding.
Je kan deze eruit boren of zo, en dan ligt je kappie eraf.
Wel even dit. als je kappie eraf is, kun je hem er niet meer met die pinnetjes eropzetten.
geen pics...
je hebt als je goed kijkt 4 plastic pinnetjes zitten aan de hoeken van dat ding.
Je kan deze eruit boren of zo, en dan ligt je kappie eraf.
Wel even dit. als je kappie eraf is, kun je hem er niet meer met die pinnetjes eropzetten.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
kan beter he: schroevedraaier ertussen, kwarslag draaien... klaar, en zo doe je alle 4 de punten...
verdere SLOOP tips: moker, explosief, schoppen en slaan... blah blah
verdere SLOOP tips: moker, explosief, schoppen en slaan... blah blah
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Heb ik nog steeds geen antwoord gehoord op de vraag waarom je een PII wilt openbreken.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Om de koeler dichter op de core te zetten, zodat er minder overgangen nodig zijn? Ik heb dat ooit ook met mijn PII300 gedaan die probleemloos op 463 mhz liep, alleen de 504 nèt niet haalde.
Met open kap, heatsink op de CPU en 0.2 extra volt, liep hij bíjna stabiel op 504, alleen helaas nèt niet stabiel genoeg
.
Ach het is allemaal weer vvt.
Met open kap, heatsink op de CPU en 0.2 extra volt, liep hij bíjna stabiel op 504, alleen helaas nèt niet stabiel genoeg
Ach het is allemaal weer vvt.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
maar je moet dus niet, zoals bij een k6 met een scheermesje al die lijm wegkrabben???
er zit geen lijm aan de binnenkant.
Het geen wat om een PII zit is puur een mooi zwart plastic omhulsel, waardoor je de proc. niet breekt bij het monteren op je SLOT 1.
Het geen wat om een PII zit is puur een mooi zwart plastic omhulsel, waardoor je de proc. niet breekt bij het monteren op je SLOT 1.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Hij moet eraf omdat ik em verder wil oc-en. Het is een 350 die nu op 403 draait maar wel 60 á 65 graden wordt. Beetje veel dus. Dus ik wil die cooler er goed opzetten en dan red ik de 500 wel (zoals iemand hierboven ook al met een 300 de 500 haalde).
Alleen ik weet niet op mij TNT2 Ultra dat gaat trekken op een ABIT BE6-2. En ik heb slecht 100 MHZ geheugen (wel kingston) dus ik weet eigenlijk niet hoever ik kan.
Alleen ik weet niet op mij TNT2 Ultra dat gaat trekken op een ABIT BE6-2. En ik heb slecht 100 MHZ geheugen (wel kingston) dus ik weet eigenlijk niet hoever ik kan.
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Pagina: 1