Toon posts:

Infrarood internet met laptop werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een vraag

Ik heb een DELL Latitude met infrarood aansluiting, en een Nokia 6310i (ook met infrarood (DUH)) ze herkennen elkaar wel enzo,
maar wat moet ik kiezen als ik "Een nieuwe verbinding maken" doe...??? (Ik kies nu steeds gewoon voor "verbinding met internet maken", maar werkt dat ook voor infrarood??)
En hoe zit dat met gebruikers naam en wachtwoord enzo , wat moet ik daar invullen, (of moet ik daar helemaal niet zijn)?? :/
Het zou heel makelijk moeten zijn maar ik kom er niet uit :(

Ik heb als HEEL veel topics over infrarood gelezen en FAQ's gelezen en websites bezocht, maar niks gevonden.

Nu hoop ik dat een van jullie een oplossing weet....want waarschijnlijk doe ik iets verkeerd.
Alvast bedankt ;)

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:01
Je moet een nieuwe internetverbinding maken
je moet als modem je telefoon/IR poort kiezen (als het goed is staat ie er egens bij)
Je moet als inbelgegevens de zelfde gegevens van je normale dailup account gebruiken
(mocht je die niet hebben check www.knp.nl zoek naar direct internet)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat klopt modem is goed geinstaleerd en die zie ie ook (die kan ik ook selecteren) maar waar ik die dial up gegevens vandaan moet halen is me nog een raadsel.... op kpn.nl (IPV KNP.nl ;) ) vond ik niks, en hoe kan die site nou weer mijn inbelgegevens weten....?? of vraag ik nu iets doms ? :O
Is er niet een site waar precies staat welke stappen je moet ondernemen om een infrarood verbinding te maken?? (ik heb nl nog niks gevonden) .....??

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 11:15
Je moet op deze manier natuurlijk wel eerst een internet-abbo hebben, of met een gratis internet-abbo werken... Van de internet-provider krijg je dan de benodigde gegevens...

Ik zag, ik nam en ik kwam...

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Je zult, zoals Banzi zegt, inderdaad ergens een account vandaan moeten halen. Gewoon even registreren bij een willekeurige provider dus. Dit is wel erg basic overigens.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.