Toon posts:

Hauppage kaart werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal jaren gewerkt met een hauppage tv/radio/teletext kaart op een P1 200 mmx met een 4mb matrox milennium videokaart. Nu zit die kaart in mijn P4 2,4 en werkt ook.
Een buurman wil nu in zijn P1, 200mmx met 48 MB intern geheugen nu ook een tv-kaart. Op mijn advies heeft hij een hauppage win tv go gekocht (zonder radio, modell 603).
Ik heb hem geinstalleerd onder win 98 maar nu geeft die problemen.
Er zitten horizontale groene strepen over het beeld, de rechterkant van het beeld is over het hele beelscherm groen geblokt en het beeld en geluid lopen niet synchroon.
:'( :'( :'( :'( :'( Help :'( :'( :'( :'( :'(

Ik heb gekeken naar de videokaart in de pc, dat is een ati rage II+ chip op het moederbord. Nu vraag ik me af of die samen kan werken met de tv kaart van hauppage. Het zou (volgens hauppage) moeten kunnen met een ati rage IIc, maar is dat nu hetzelfde?
De kaart zou moeten werken met MS direct draw welke de videokaart dus moet ondersteunen, er is direct X 8,1 bij de installatie op de pc gezet.
Wie kan me helpen???

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Al nieuwe videodrivers gebprobeerd? Soms zijn de originele eerste drivers niet 100% en geven dit soort effecten.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

En in je startmenu heb je (in het Hauppauge Wintv menu) een programma'tje 'primary'. Heb je alle drie die opties al geprobeerd ? (Bij mij werkt ie n.l. alleen met de optie DIB DRAW).