Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Mmm, wat een lage output van DPC... Oftewel, het was weer weekend!
Ik ga maar weer eens wat assimileren
Griz: De user My_ is veranderd in DPC_My
AnandTech 800k, kom op mensen nog ietsje harder en dan lopen we echt in!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Anoniem: 26550
Vanaf morgen als DPC_My in de statsMy schreef op 03 maart 2003 @ 18:23:
Mmm, wat een lage output van DPC... Oftewel, het was weer weekend!
Ik ben op zoek naar Fire Deamon, of hoe je dat ook mag schrijven.
Jullie weten wel, het progje zodat je d2ol op windows XP met meerdere gebruikers kan draaien zonder dattie steeds wordt afgesloten.
Heeft iemand hiervan een URL?
//edit Na lang zoek heb um gevonden!!
Jullie weten wel, het progje zodat je d2ol op windows XP met meerdere gebruikers kan draaien zonder dattie steeds wordt afgesloten.
Heeft iemand hiervan een URL?
//edit Na lang zoek heb um gevonden!!
[ Voor 10% gewijzigd door My op 03-03-2003 21:19 ]
LoL, ik had hem gevonden net voordat jij postte
Bedankt!
[ Voor 31% gewijzigd door My op 03-03-2003 22:45 ]
Anoniem: 30041
Hmm , ik heb alle dpch's vanaf 23 februari doorgebladerd maar ik zie nergens dat iemand heeft gezien dat KenW is overgestapt van Sengent naar The Rothenberg Institute(TSC)
Aangezien hij op ut d2ol forum het enige contact was, is dat toch lichtelijk verontrustend lijkt me.
Aangezien hij op ut d2ol forum het enige contact was, is dat toch lichtelijk verontrustend lijkt me.

Anoniem: 26550
Hij werkt nu voor TRI, maar hij doet volgens mij, als ik het goed begrepen heb, nog steeds hetzelfde werk, ook voor D2OL...
Pagina: 1