Toon posts:

[Generals] next mission? & 1e missie GLA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
1. Ik kan niet door naar de volgende missie als ik een missie heb gewonnen -> er staat Save Replay, Play Again? en Exit. Toch heb ik de eerst missie van de USA gewonnen en ben doorgegaan naar de 2e, maar nu kom ik bij geen enkel campaign (bij de GLA zeker niet, andere error zie 2) meer verder. Als ik USA 1e nog een keer doe wil hij ook niet verder meer. Er is dus iets veranderd, maar ik zou niet weten wat.

2. 1e missie GLA -> leuk filmpje met zelfmoordauto's, daarna begint de missie, ik heb een paar mitrailleurkarretjes, ik kan nog net ff schieten en... BOEM, You have been Defeated, al m'n units naar de kl*te.

Weet iemand hoe ik dit oplos?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:50
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 16:50:
1. Ik kan niet door naar de volgende missie als ik een missie heb gewonnen -> er staat Save Replay, Play Again? en Exit. Toch heb ik de eerst missie van de USA gewonnen en ben doorgegaan naar de 2e, maar nu kom ik bij geen enkel campaign (bij de GLA zeker niet, andere error zie 2) meer verder. Als ik USA 1e nog een keer doe wil hij ook niet verder meer. Er is dus iets veranderd, maar ik zou niet weten wat.
Dit probleem heb ik al vaker gehoord, maar nooit echt een oplossing voor gevonden. Ik denk dat je aan bepaalde doelstellingen moet voldoen.
2. 1e missie GLA -> leuk filmpje met zelfmoordauto's, daarna begint de missie, ik heb een paar mitrailleurkarretjes, ik kan nog net ff schieten en... BOEM, You have been Defeated, al m'n units naar de kl*te.

Weet iemand hoe ik dit oplos?
Dit probleem is al héél vaak langs gekomen:
C&C crashes in multiplayer
[rml][ C&C Generals1.02]Ineens allemaal defeated in multiplayer?[/rml]
GENERALS HEBBE JULLIE DAT OOK ??
[rml][ C & C Generals] Basis Ontploft in het begin van skirmish[/rml]
[rml][ C&C-generals] Netwerk | 20sec. alle gebouwen plat?[/rml]
C&C Generals instant Surrender

The devil is in the details.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 16:50:
dit wil ik zelf ook dolgraag weten,

daarom maar een stiekum schopje :)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 21:52
met je serial kloten in register is 1 oorzaak.
verder staat er een workaround in het generals topic geloof ik.

reinstal help bijna altijd

TheS4ndm4n#1919

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

koop het spel, als je het zo graag wilt spelen.

Verwijderd

is gekocht...

Verwijderd

Van het probleem met ontploffende units heb ik vaker gehoord. Zelf heb ik dit vaak gehad in RA2. Ik denk dat dit een of ander wazig iets is van Westwood. Ik heb er nooit een oplossing voor gevonden, maar incidenteel gebeurt het nog wel eens. Ik heb zelf van Generals en van RA2 het orgineel (net zoals alles andere C&C games) dus daar zal ut niet aan liggen

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:50
Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 20:20:
Van het probleem met ontploffende units heb ik vaker gehoord. Zelf heb ik dit vaak gehad in RA2. Ik denk dat dit een of ander wazig iets is van Westwood. Ik heb er nooit een oplossing voor gevonden, maar incidenteel gebeurt het nog wel eens. Ik heb zelf van Generals en van RA2 het orgineel (net zoals alles andere C&C games) dus daar zal ut niet aan liggen
Als je even verder had gekeken dan je neus lang was zag je de links waar het probleem al eens eerder in was besproken ;)
[q]• C&C crashes in multiplayer
[rml][ C&C Generals1.02]Ineens allemaal defeated in multiplayer?[/rml]
GENERALS HEBBE JULLIE DAT OOK ??
[rml][ C & C Generals] Basis Ontploft in het begin van skirmish[/rml]
[rml][ C&C-generals] Netwerk | 20sec. alle gebouwen plat?[/rml]
C&C Generals instant Surrender
Je krijgt dat dus als je een foute key hebt. Het is dus een soort beveiliging.

The devil is in the details.

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Had ik ook met red alert 2, met generals heb ik er geen last van :)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

niet een wazig iets :P iemand anders had ut omdat hij C&C had reinstalled en oude savegames had gebruikt :P
daar lag het toen dus aan :o

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-02 10:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Ja, een CD-R :P

Het heeft namelijk ALLES met illigale versie te maken...
Pagina: 1