Toon posts:

Maakt packet size uit?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor iedereen over van zet je packet size op 33 maar bereken je dan meer wu per dag of heeft dat alleen maar mee te maken dat je meer inhoud in je packetjes krijgt?

Greetz

Verwijderd

volgens mij maakt het niks uit, de keys grote van je pakketjes zou kunnen veranderen, als de keyserver dat aan kan, en dan zo je iets minder lang hoeven flushen en fetchen, maar of je pc meer uitrekend dacht het niet!

de Keyrate blijft het zelfde.

Verwijderd

Omdat er minder vaak een nieuw packet hoeft worden ingeladen is de overhead met grote packets wat kleiner.

Maar zoals Mo-Bees al zegt maakt het weinig uit.

Verwijderd

Ja, wat scheelt dat nou helemal op lwz 800 Mhz oid? Niks toch ..

Ik draai hier op m'n P166MMX altijd packets van 1 blokje, omdat dit ding zo vaak vastloopt. Ik ben meestal elk ander blokje kwijt met een crash ..

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Mooo

Hè Schumi het paketje opnieuw laden kost maar twee tellen ofzo dus dat zal niet veel uitmaken

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:16
Maakt inderdaad geen klap uit. Het enige is dat je met packets van 33 wat kleinere buff-in en buff-out's krijgt(een packet is 124 bytes groot, ongeacht of er nu 1 of 32 wu's inzitten). En je kunt meer wu's van de server krijgen.
Verder als ie vaak crashed kun je beter de optie 2->4 checkpoint file name invullen. Hier schrijft ie tussendoor zijn progress weg op je HD, zodat na een crash ie weer verder kan gaan waar ie was gebleven.

[removed]

Pagina: 1