Toon posts:

Windows 2000 Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Krijg het volgende scherm na het installeren van Norton Systemworks.
Ik kan het niet weg krijgen.
Elke keer als ik mijn systeem start krijg ik dit.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/snoepie/Zomaar/untitled.jpg

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En wat heb je al gedaan om 't probleem op te lossen? Misschien hier al gekeken?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Het is wat makkelijker als je aangeeft wat je al gedaan hebt.

En lees ook dit eens... uit de faq kun je een hoop informatie halen :)

/edit aargh, spuit 11... 4 minuten over een berichtje.... ik wordt oud :{

;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 16:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
In iedergeval bedankt.

[ Voor 121% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 16:02 ]

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 23:28

JdM

Humbled

Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 16:51:
[...]

Uhm moet je luisteren.. .Ik ben systeembeheerder. ik heb zelf een faq lijst die ik doorneem, maar ik heb het zelf al opgelost. In iedergeval bedankt.
nounou :X ,

Zeg , mogen wij de oplossing weten dan?
Voor de volgende die hetzelfde meemaakt eventueel? :)

• blackd
  • Niet online
Waarom open je dan een topic :?
Het is prima als je ons om hulp vraagt, maar hou dan Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) in je achterhoofd ;)

Misschien wil je de oplossing wel met ons delen, zodat deze later in de search is terug te vinden :?
Ik heb het alleen gepost om te kijken of iemand het misschien herkende. Dan maakt het niet uit wat ik allemaal al geprobeerd heb, want dan is er een vaste oplossing voor het probleem. Ik heb er niets aan als iedereen met losse oplossingen komt waar ik niets aan heb.
Pardon? Je vraagt toch om een oplossing of niet? Dan gaan we jou helpen, terwijl het al opgelost is.. Hmm.

[ Voor 45% gewijzigd door blackd op 03-03-2003 16:56 ]

Verwijderd

[...]

Uhm moet je luisteren.. .Ik ben systeembeheerder. ik heb zelf een faq lijst die ik doorneem, maar ik heb het zelf al opgelost. In iedergeval bedankt.
Dat ontslaat jou niet van het feit dat je een duidelijke topic aan moet maken, en aan moet geven wat je al hebt gedaan? :)

/me blackd is niet liev :( ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 16:56 ]

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 23:18

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 16:51:
[...]

Uhm moet je luisteren.. .Ik ben systeembeheerder. Ik heb zelf een faq lijst die ik doorneem, maar ik heb het zelf al opgelost.

Ik heb het alleen gepost om te kijken of iemand het misschien herkende. Dan maakt het niet uit wat ik allemaal al geprobeerd heb, want dan is er een vaste oplossing voor het probleem. Ik heb er niets aan als iedereen met losse oplossingen komt waar ik niets aan heb.

In iedergeval bedankt.
Mooie systeembeheerder ben jij zeg! :( zeg je dat ook tegen je gebruikers als die een probleem hebben?Dat jij je systeembeheerder mag noemen, pff!

[ Voor 11% gewijzigd door Deem op 03-03-2003 17:02 ]

"May our framerates be high and our temperatures low."

Verwijderd

Topicstarter
Radian schreef op 03 March 2003 @ 16:53:
[...]

nounou :X ,

Zeg , mogen wij de oplossing weten dan?
Voor de volgende die hetzelfde meemaakt eventueel? :)
Maar goed... ik heb net sp3 geinst. en toen deed ie het weer. (ik dacht dat ik die al had geinst, maar het tegendeel was waar)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 16:02 ]

• Blasterxp
  • Niet online
Uhm moet je luisteren..

Nee .... dás handig ...

Zeg je dat ook tegen je gebruikers van je workgroup ??

• blackd
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 16:57:
offtopic:
Eigenlijk zou ik dit niet moeten geven, omdat er meteen zo fel wordt gereageerd op mijn topic. ipv dat er iemand reageerd die hetzelfde heeft meegemaakt, komt de beheerder met zo'n zoute opmerking.

Wij verwachten enigszins inzet voor je een topic opent. Deze inzet zien wij graag terug in je topic, wat is daar zo erg aan :?

• JdM
  • Laatst online: 07-09 23:28

JdM

Humbled

Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 16:57:
[...]

offtopic:
Eigenlijk zou ik dit niet moeten geven, [.....].

[....])
Eigenlijk zou je dan beter geen vragen meer kunnen stellen, waar je zelf al niet al te veel aan hebt gedaan om het op te lossen ,

en dat het in de SP3 zat had ik je zo kunnen vertellen [/blufmodus]

Verwijderd

Hallo, ik ben ook systeembeheerder en ik kan ook alles oplossen hoor.
Ik meld ook eerst een foutmelding en dan wacht ik even om dan te melden dat ik het opgelost heb.
Vervolgens meld ik dan alsnog HOE het opgelost is...(Jajajaja..Servicepackje geinstalleerd!!) en zie eens hoe goed ik eigenlijk ben!
Ik denk dat ik nu mijn baas ga dwingen voor een forse loonsverhoging want als ze mij niet hadden, had hij wel 3 anderen mindere systeembeheerderTJES (let op de nadruk he?) nodig gehad!...
Echt goed ben ik man! zijn geen woorden voor....

Verwijderd

Mag ik dit even samenvatten:

• Je hebt een probleem maar dat blijkt vervolgens geen probleem te zijn, althans, dat zeg je achteraf.
• Je verwacht geen oplossing want die weet je al, je wilt alleen weten of iemand dit herkend, althans, dat zeg je achteraf.
• Wanneer de mod een terechte opmerking maakt is dat zout :?

Ik heb een vraagje voor je: Weet jij wat GoT is en hoe het functioneerd? Ik krijg een beetje de indruk van niet namelijk ;)

Ennuh... SP3 installeren is geen oplossing, dat is alleen het bestrijden van het symptoom.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-09 16:40
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 17:27:
Mag ik dit even samenvatten:

• Je hebt een probleem maar dat blijkt vervolgens geen probleem te zijn, althans, dat zeg je achteraf.
• Je verwacht geen oplossing want die weet je al, je wilt alleen weten of iemand dit herkend, althans, dat zeg je achteraf.
• Wanneer de mod een terechte opmerking maakt is dat zout :?

Ik heb een vraagje voor je: Weet jij wat GoT is en hoe het functioneerd? Ik krijg een beetje de indruk van niet namelijk ;)

Ennuh... SP3 installeren is geen oplossing, dat is alleen het bestrijden van het symptoom.
Sp3 is hetzelfde als ik vaker als oplossing @ got tegen kom... pc loopt moeilijk, vaak vast of gewoonweg bagger... oplossingen die vaak geboden worden 'format c:' en 'nieuwe voeding'. tja.. dat vind ik ook niet echt een oplossing :P

Verwijderd

waarom kom je om hulp vragen als je het antwoordt al weet?????? :?

sp3 installeren bij windows 2000 is toch standaard (net als bij iedere andere windows versie)

maar ik denk dat ik ook maar systeembeheerder ga worden, want als je alle problemen zo kunt oplossen dan is da snel geld verdienen :P

Verwijderd

servicepack - reboot werkt wel vaak hehe
Pagina: 1