Aangezien de meeste users hun prefs zo hebben staan dat ze slechts de posts zien die +1 of beter zijn, gebeurt er dus het volgende:
Na mijn toevoeging aan de eerste en schaaf van de tweede, kwam ik tot de schokkende ontdekking dat dit misschien niet helemaal eerlijk was.
Als Robthebest zijn prefs idd op +1 heeft staan , dan zou hij de ondergewaardeerde post van Ignard niet gelezen hebben, en dus zou zijn reactie geen dubbelpost zijn.
Ik kom hierdoor tot de conclusie dat dubbelposten vaak geen echte herhaling van wat er boven staat hoeft te zijn, dus ook geen dubbelpost score verdient.
Lastig te beoordelen dus,
wat is nu wijsheid in dergelijke situaties?
* botoo vind dat er bij twijfel geen negatieve score moet volgen.
Deze reactie had aanvankelijk een 0 punten score te pakkenGepost door Ignard maandag 3 maart 2003 - 14:31 - Score: 1 (Gemodereerd)
Ik vind zilver op de een of andere manier toch mooier. Maar als je perse een zwarte wilt hebben kun je hem wel in de US bestellen. Ik dacht trouwens dat de S45 ook nog niet zo lang op de markt was? De S45 is toch de opvolger van de de S40?
Terwijl deze zich mocht verheugen op een +1 score.Gepost door Robthebest maandag 3 maart 2003 - 14:53 - Score: 0 (Dubbelpost)
Je kan hem toch ook gewoon in "amerika" bestellen
Na mijn toevoeging aan de eerste en schaaf van de tweede, kwam ik tot de schokkende ontdekking dat dit misschien niet helemaal eerlijk was.
Als Robthebest zijn prefs idd op +1 heeft staan , dan zou hij de ondergewaardeerde post van Ignard niet gelezen hebben, en dus zou zijn reactie geen dubbelpost zijn.
Ik kom hierdoor tot de conclusie dat dubbelposten vaak geen echte herhaling van wat er boven staat hoeft te zijn, dus ook geen dubbelpost score verdient.
Lastig te beoordelen dus,
wat is nu wijsheid in dergelijke situaties?
* botoo vind dat er bij twijfel geen negatieve score moet volgen.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀